• och

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-19 21:48:30 följande:
    Nallen och jag är lite osams. Nalle

Om vi har med oss en clementin till skolan för att äta på rasten, är det då rätt att vi delar exakt lika på clementinen så att både Nallen och jag får t ex 5 klyftor var, trots att jag är typ 10 gånger större än nallen?

Påminn nallen om att tjejer inte gillar kladdiga tassar, och att man blir kladdig av clementiner?
    The hard way is the right way.
  • och
    lille Birger skrev 2012-11-20 17:28:04 följande:
    Anton och jag har redan konstaterat att du har väldigt gemytlig rumpa. Och många av tjejerna i tråden är rejält avundsjuka på den.
    Och det finns faktiskt fler i tråden som har väldigt fina rumpor och inte alls har någon anledning att vara avundsjuka.

Det glömde du nämna.  
  • och
    Kakaa skrev 2012-11-20 18:20:42 följande:
    Fy fähn.. nu blev jag lite ledsen i ögat på riktigt.. ensam på födelsedagen. :<
    Är du?

Äsch. Du är i gott sällskap. Solig

Min rumpa är inte bred alls, men alldeles lagom i förhållande till midjan och resten av kroppen. Jag är osedvanligt proportionell faktiskt.    
  • och
    lille Birger skrev 2012-11-20 21:39:02 följande:
    Nallen håller med om allt förutom det sista. Solig
    Tack!

Så roligt att du tycker så, och tack snälla Anton som helt ur det blå gav mig en så fin komplimang.    
  • och

Hej Yoyna.

När ska vi flytta ihop? 

• och

Jag är visst aldrig inloggad samtidigt.

Antar att jag har missat X antal bilder på rumpor från Birger, analsexinlägg från A och NG samt klagomål från Agri om att hon inte har fått smisk.

Rätt så väl?   

• och
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 00:38:20 följande:

Ungefär så ja. Nu saknades det bara att du skall klaga över att du inte blivit rejält genomknullad så är det komplett
    Precis.

Det har jag nämligen inte.

Och så ska du erbjuda dig att ställa upp med eftersom du är en så gentleman.    
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 00:47:02 följande:
    Stackars dig. Ja jag borde ju ställa upp egentligen för den goda sakens skull. En slyna som inte blir omhändertagen är en styggelse.
    Ja, precis.

Du är ju dessutom en så godhjärtad person, jag tror inte du har något val här faktiskt.  
  • och

Jag är på jobbet och kan inte klicka på era länkar.

• och
    och skrev 2012-11-22 09:21:53 följande:
    Jag är på jobbet och kan inte klicka på era länkar.
    Någon kanske kan vara snäll och inboxa mig och beskriva handlingen i jag-form?
Svar på tråden Trash-tråden