• och

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-11-22 09:25:33 följande:
    `hämta din chef o kolla tillsammans
    Du har alltid så kloka tankar. Solig

Jag funderar för övrigt på att dumpa Anton igen. Han har inte vett nog att uppskatta bildkonst nämligen.
    The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-22 09:32:11 följande:
    Du tänker förmodligen på mina kommentarer i tråden om Lady Dahmer's mensblod....

Men dom står jag för. Så det så. 

Anton!
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-22 09:50:05 följande:
    Men jag Älskar dig, Goding,Hjärta även om du skulle bli lite fet. Det vet du. 
    Jag är inte fet.
  • och

Och jag har förlåtit Anton, så ni kan andas ut. Han hade ett tekniskt problem bara. Inte så lätt att förstå sig på allt vid hans ålder, liksom.

• och
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 21:03:52 följande:

Ja tyvärr. Hur så?
    GangsterKermit menar bara att du skulle kunna använda pengarna till att bjuda ut mig på en fin restaurant, det borde nog räcka till nya underkläder också som du sedan såklart vill utforska närmare när jag har bytt om.   
  • och
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 21:46:47 följande:
    När vi är ändå igång kan du ta bilder och skicka så har han något att sukta efter.
    Det har han fått för länge sen, vad tror du om mig egentligen?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 08:18:03 följande:
    Alla som inte sett "Upp!" borde det, stor som liten, det är en så vacker film.
    Gubben har ett liknande husproblem som det äldre kinesiska paret och löser det på ett annat sätt;

Jag har sett den, och den är söt!
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 22:26:20 följande:

Aha då förstår jag. Fast underkläder är en dålig investering. Det känns lite som att investera i dyrbart presentpapper. Meningslöst, det intressanta finns ju under. Då är det bättre med något som kan användas samtidigt. Halsband (och koppel) tex eller fina bojor. Praktiska och användbara saker!
    Nej. Det gör att man känner att man måste ge personen som gav underkläderna en möjlighet att få lite glädje av investeringen. Alltså har du chans på en ny dejt även om du sög vad gällde sexet första gången. Du bör nog tänka om, tycker du inte? 

Dessutom är det snart jul, och jag har ingen röd bh?  
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-23 09:21:50 följande:
    Vad är det för fel med svart nu då ???

Om jag får fråga..... 
    Men älskling, skulle jag inte se helt fantastisk ut i röda underkläder? Va?
Svar på tråden Trash-tråden