HäxanSurtant skrev 2011-08-30 22:07:27 följande:
Håller med dig. Det är lustigt egentligen man skall äta och proppas full, men man skall också vara rädd om sitt utseende och sin kropp
Nå med människor jag känner är jag mer kolla skåpen ät vad du vill, mitt hem ditt hem typ så. Men nya människor så är det klart att jag bjuder och sånt. Men nej jag måste inte laga ihop någon mat bara för att någon tittade in och säger hej.
Däremot så erbjuder jag alltid barn något ätbart, jag har aldrig förstått de där som liksom skickar in barnens vänner på rummet medan de äter middag och sånt, min ena syrra är sån där eller kanske mer tanklös och vi andra syskon är helt tvärtom, barn skall ha mat och barn finns det alltid mat till, oavsett om du visste att de skulle komma extra barn till middagen eller ej.
Ja, jag vet inte hur dom tänker.
Med mina närmaste vänner så är det precis som du säger men komer det hem folk så går jag automatisk och börjar lagar mat. Det sitter väl i tror jag.
Barn ger jag alltid mat till. Tycker det är en självklarhet att barn ska få mat när dom är här och vi äter.
Min batteri börjar ta slut här......