Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-05 09:05:22 följande:
    God morgon! 

Stackars liten!   
    Hej tjejen Solig

Hur är det med dig?

Ja, stackars liten. Pappa tar hand om honom men han sov ingenting inatt utan fick höger feber helt plötsligt.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 09:13:04 följande:
    Jag lever å andas! Ska inte klaga. Hur har du det?

Skönt att din pappa kan ta hand om honom iaf! Har han feber fortfarande?  
    Jodå, vet inte om du läste igår men B och K begravde yxan igår och jag är verkligen överlycklig om man bortser från lillens förkylning. Det var helt underbart att se dom komma överens under en hel dag.

Ja, ringde pappa för en liten stund sen och då hade han fortfarande feber. Dock bara runt 38,5 nåt men ändå. Han hade ringt sjukvårdsupplysningen och då hade sagt att om febern inte går ner inom nån timme så får han åka in med honom. Han har väldigt lätt att få öroninflammation så det kan va det som är på väg.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-05 09:26:39 följande:
    Fyfan vad B att vakna 8:30 när man är ledig
    Men hej där.

Mår du bättre? Jag står till tjänst när du vill. Bara så du vet. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 09:38:22 följande:
    Men va skönt!!! Det låter ju nästan för bra för att vara sant? Förstår att du är glad över det!
    Har ni gett honom nått mot febern? Onödigt att han ska ha feber i onödan? (Om ni ska åka nånstans med honom så rekommenderar jag att ringa nån VC och boka tid mot att åka till akuten och sätta er...)

KRAM!   
    Åh, det var inte lätt alls. Jag har pratat med dom så mycket senaste veckorna att jag håll på att bli galen till slut. Jag förklarade för B hur mycket jag älskar honom och att han aldrig någonsin behöver känna sig hotad av någon. Förklarade även att K för alltid kommer ha en särskilt plats i mitt hjärta och det går inte att bortse ifrån att han betyder mycket för mig. Jag vill inte förlora någon av dom. Jag vill verkligen inte det. Igår kom vi överens att segla tillsammans alla tre och dom betedde sig otrolig civiliserad tillsammans måste jag säga. Det var första gången dom var tillsammans efter sist vi träffades tillsammans.

Han har fått alvedon/Ipren men febern vill inte ge med sig. Tror det är öroninflammation så pappa ska ringa till närsjukhuset och boka en tid. Lilla sötis.

Tack för kramen. Nalle
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-05 09:46:13 följande:
    Hjärta jag mår bättre
    Jag säger samma sak som NG, gå och lägg dig kvinna. Njut av dom här månaderna för sen kommer du inte ha tid att gå på toa själv.

Gomorron NG. Solig
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-05 09:59:03 följande:
    Haha eller hur?
    Godmorgon  
    Mmm, jag brukar alltid säga att dom som är gravida ska ta och njuta så mycket dom kan för sen kommer dom inte ens ha möjligheten att göra något ifred.

Hur är det med dig?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 10:00:05 följande:
    Alvedon å Ipren är bra att varva!

Såbra gjort av dig att prata  med båda två och förklara hur du känner! Och stort av de båda att ta det till sig och anstränga sig. Imponerad!  
    Pappa åkte in med honom till närsjukhuset fick jag reda på. Han fick andningsbesvär (Har förkylningsastma). han har fått medicin och ligger hemma och sover. Lilla sötis.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 12:57:28 följande:
    Bra att han fått medicin! Det är så jobbigt att bara se på när det är jobbigt för barn med andning! Puss på honom!
    Ja, det är ju det. Han är ju min lilla sötis och det är inte kul att se när han har det tufft. Ska sluta tidigare och gå hem idag.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-05 13:19:38 följande:
    Hej alla.  Solig

Hoppas han piggnar till snart, Rose, fy vad jobbigt. Rynkar på näsan 
    Men hej tjejen. Kyss

Ja, det brukr väl bli bra om nån dag. Han har fått syrgas på sjukhuset och sen får han ta inhalator och ventolin i 10 dagar. Det gör ont imig varje gång han ska ta inhalatorn. Han verkligen hatar den.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-05 13:27:12 följande:
    Hur gammal är han?
    3,5 så han är bara en liten plutt.
Svar på tråden Trash-tråden