Trash-tråden
Nej, jag ska hoppa in i duschen och se om det här eländiga känslan försvinner eller vad jag ska hitta på.
Puss på er.
Nej, jag ska hoppa in i duschen och se om det här eländiga känslan försvinner eller vad jag ska hitta på.
Puss på er.
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Så nu är jag nöjd. Natti.
Gomorron tjejer
Jag mår också bra. Ska iväg till gymmet efter jobbet så kommer jag må ännu bättre.
Jag har varit mycket duktig idag. jobbat hela dan utan att spendera överdrivet tid på FL.
Det där om Afrika. Visst, man kanske inte hjälper till men har man minsta lilla gnutta av empati ikroppen så borde man åtminstone tycka synd om dom och inte ge människorna därborta skulden för det som händer. Jag hjälper inte Afrika ekonomisk. Tycker jag har fullt upp med min politiska "karriär" i Iran men jag känner för människorna i Afrika och tycker det är otrolig synd om dom, särskilt barnen. Hade jag kunnat så hade jag gärna hjälpt några därborta. Jo, jag skänkte pengar när insamlingen var igång men det var det enda jag gjorde. Skulle vilja ha en familj som jag verkligen kunde ta hand om precis som jag gör med tre familjer i Iran men man kan inte hjälpa alla. Det går inte. Tyvärr.