Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:21:27 följande:
    Man tar en vattenmelon, skär av en bit och häller i 1 L vanlijvodka, låter den stå ett dygn i kylen, gröper ut innanmätet och mixar och vips har man godis man kan hälla rakt i glaset och dricka, lite som en frukt smootie, gott och mättande... Nyttigheten vågar jag dock inte uttala mig om. Solig
    Låter sjukt gott. Ska jag prova nångång. Alltså jag älskar att laga mat. Jag älskar att baka allt från tårtor, bakelser och ja allt. Har ju några bilder på mat och tårtor jag har gjort i minbildgalleri men ogillar att äta mat. Att äta mat är otrolig svårt för min del. Jag hade som dröm att öppna en cafeteria där jag bakade egna bakelser. vi får se hur det blir med det.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-29 20:58:12 följande:
    Rose, hittar inte inlägget men jag bor som sagt inte i UV och det gör definitivt inte Joppan heller
    Ja, jag kom på sen att Joppan bodde i ett litet samhälle. Jag brukar skryta om mitt minne men det blevhelt fel här.
  • I Blackrose I

Och så är det ingen inne nu när jag har tid och sitta här. Skrikandes

• I Blackrose I
    och skrev 2011-08-29 21:09:28 följande:
    Jag är här. Solig

Såg gott ut. 
    Hej där. Kyss

Hur är det med dig?

Tack. Till och med lillskit åt och tyckte var gott.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 21:12:03 följande:
    Freja sa en kul grej nu innan hon somnade.
    Mamma, när jag var hos pappa sista så fick jag hicka, då skall man dricka ett glas vatten på en minuet eller två, sen 5 prickigkorv, spela trumpet och så står på händer.
    Poff så däckade hon
    Awww, dom är urgulliga när dom är små.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-29 21:16:35 följande:
    Hej!

Jag är förkyld idag. Tycker jättesynd om mig själv.

Annars är det bra.

Med dig med, verkar det som?   
    Konjak med kaffe. Gör succe.

Lägg dig i badkaret om du har en och häll i putte lite wicks. Man blir av med den där känsan att en lastbil har kört över en.

Det är okej med mig. Jag lever, andas och det gör mi familj också. Får va tacksam över det.

Hörru, jag är också nyfiken. Har du varit medlem här på FL under en annan nick förut?
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 21:10:29 följande:
    Jag är en liten stund till iaf. Tänkte snart mata djur och gå ut med hunden.
    Jag längtar tills jag får min hund. Ska bli rolig med en hund. Har alltid haft hund men nu senaste åren har det inte gått pågrund av att jag tycker jag har fullt upp med lillskit och en hund kräver lika mycket uppmärksamhet som en litet barn men nu till jul så ska jag få en. Längtar....
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-08-29 21:32:19 följande:
    det ser gott ut...lite blattemat som man gillar haha.
    var inte din man armenier...där äter man gott med...
    många armenier i frankrike...hade en bland mina närmaste vänner
    Blattemat? Obestämd Såg du inte maten jag gjorde i förrigår? Där snackar vi om blattemat.
    Han är uppväxt som en armenier eftersom hans föräldrar är födda i armenien och har tagit över den armeniska kultur/tradition men hans förfädrar är från Ryssland så jag brukar säga att han är ryss by blood.
    Jasså? Jag visste inte att det fanns så många armenier i Frankrike. Armenier från Iran eller från Armenien?
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 21:37:32 följande:
    Såg mumsigt ut, förutom harikovertsen (eller vad de långa gröna bön/ärt grejorna heter) de plockar jag alltid ut och ger till katterna
    Åh, jag som älskar dom. Finns en persisk maträtt som man blandar ris med öttfärs och gröna bönor. Jättegott.
    Jag kan sitta och äta gröna ärter som godis. Brukar köpa kilovis när säsongen börjar och då vill jag själv plocka ur ärterna ur skalen och äta. Gött.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 21:42:04 följande:
    Det var sjukt gott! Kompisen sa att de slog som fan, själv hade jag de som vanligt och vandrade senare runt på fallens dagar i min gummiskor precis som vanligt

Jag brukade älska allt det där, laga mat, baka greja och dona. Men nu är jag bara såååååååååååå inte alls sugen på det. Jag vet inte vad som hände, det är tråkigt och trist och jag har ingen inspiration alls tror det är för att det är så rörig i mig, i mitt huvud och har varit länge nu, tappade nog gnistan helt där ett tag.

Men som du så äter jag inte så mkt, vilket i sig är en stor kontrast med tanke på att jag är tjock, men så är det iaf. Fast nu i nästan tre veckor har jag lyckats få i mig nästan varje dag 2-3 mål föda, tänker inte ens kalla det för mat. Så denna veckan skall jag fortsätta kämpa med att få i mig minst 3 mål om dagen och idag har jag iaf lyckats med det
    Ska som sagt prova göra det nångång. Absolut.

Man kanske inte är så motiverad om man ändå ska äta maten själv? Fast jag har alltid älskat att laga mat även när jag var singel. Brukade bjuda hem kompisarna ofta bara för att ha möjligheten att laga mat till någon.

Du är inte tjock. Sluta!! Varför gör du så? Du hade fått en rejäl klapp på nacken om du var min kompis. Sluta kalla dig en massa tjejen. Skärpning!!!!!!   *Puss*

Jag är skiträdd för att gå upp ivikt så jag äter helst inte. När jag bodde själv så gick jag ner till 58kg och såg ut som en knarkare men så träffade jag min man och kom upp till en "normal" vikt. När jag blev gravid så gick jag upp en jäkla massa och jag avskydde mig. Jag vägrade se mig själv i spegeln.
Svar på tråden Trash-tråden