HäxanSurtant skrev 2011-08-29 21:42:04 följande:
Det var sjukt gott! Kompisen sa att de slog som fan, själv hade jag de som vanligt och vandrade senare runt på fallens dagar i min gummiskor precis som vanligt
Jag brukade älska allt det där, laga mat, baka greja och dona. Men nu är jag bara såååååååååååå inte alls sugen på det. Jag vet inte vad som hände, det är tråkigt och trist och jag har ingen inspiration alls

tror det är för att det är så rörig i mig, i mitt huvud och har varit länge nu, tappade nog gnistan helt där ett tag.
Men som du så äter jag inte så mkt, vilket i sig är en stor kontrast med tanke på att jag är tjock, men så är det iaf. Fast nu i nästan tre veckor har jag lyckats få i mig nästan varje dag 2-3 mål föda, tänker inte ens kalla det för mat. Så denna veckan skall jag fortsätta kämpa med att få i mig minst 3 mål om dagen och idag har jag iaf lyckats med det

Ska som sagt prova göra det nångång. Absolut.
Man kanske inte är så motiverad om man ändå ska äta maten själv? Fast jag har alltid älskat att laga mat även när jag var singel. Brukade bjuda hem kompisarna ofta bara för att ha möjligheten att laga mat till någon.
Du är
inte tjock. Sluta!! Varför gör du så? Du hade fått en rejäl klapp på nacken om du var min kompis. Sluta kalla dig en massa tjejen. Skärpning!!!!!! *Puss*
Jag är skiträdd för att gå upp ivikt så jag äter helst inte. När jag bodde själv så gick jag ner till 58kg och såg ut som en knarkare men så träffade jag min man och kom upp till en "normal" vikt. När jag blev gravid så gick jag upp en jäkla massa och jag avskydde mig. Jag vägrade se mig själv i spegeln.