Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-18 09:13:47 följande:

I natt hade jag en fullständigt bisarr dröm. Så bisarr att jag kommer ihåg den.

Först drömde jag att jag av någon anledning tog hand om djur. Hemlösa, övergivna djur.Hundar och katter,  Minns inte riktigt vad jag gjorde med dem men tror jag såg till att de fick ett hem. Sen var det i en garderob som liknade väldigt mycket en garderob jag hade i förra bostaden. Där låg det ett gäng små kattungar på en hylla i garderoben. Små små pyren alldeles nyfödda.

De här små kattungarna blir präglade på mig, substitut för kattmamman och typ kryper och klänger på mig. Så långt väldigt gullig dröm. Men nu tar drömmen en bisarr vändning...

På något sätt hamnar kattungarna (fast i det här stadiet i drömmen är det lite osäkert om det fortfarande är kattungar eller mer någon sorts gnagare)  i mina kalsonger. Inte nog med det, de kryper in i min stjärt. Flera på en gång. Jag tar tag i svansen på en och drar ut den. Men det är någon som jag inte får fatt på. Och andra som kryper in när jag dragit ut en. Hjääälp!!!

Sen vaknade jag. Med en känsla av att ha ont i rumpan. Hur störd är jag egentligen?

Analyze this!

jaha ..du!

Intressant......har du barn?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-18 09:18:57 följande:
    Bilden är väl tagen bakifrån och hon vrider kroppen åt sidan ?

Den ser väldigt plastig ut, oavsett. Och lite knölig.
    Jag har fantastiska bröst.

ELLER HUR AYNRAND? 
    du har; bland annat fantastiska bröst!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-18 09:17:25 följande:
    Hans barn is up his ass?
    typ
    haha
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-18 09:23:41 följande:

Ja. Du menar ifall de är en pain in the ass .
    ungefär så haha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-18 09:24:48 följande:
    Solig
    Tack för den helt ofiskade-efter komplimangen.
    vsg
  • Aynrand

hallå där god morgon Kakaa

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-18 09:44:58 följande:

Har han några andra alternativ att svara än "Ja" på den frågan?

Stilpoäng till AR för att inte bara ha svarat på "frågan" utan även kammat hem lite extra poäng genom att utöka komplimangen till att omfatta andra icke-definierade egenskaper.
    NG har också ganska så väldefinierade fantastiska egenskaper {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-18 09:54:11 följande:
    God morgon! *sträcker på sig* allt bra?
    Ja tack

PM vaknade med kattungar i rumpan, Vi har kommit fram till att NG har fantastiska bröst och jag har en bra morgon

du?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-18 10:01:52 följande:
    *tittar på kattungen i sängen* Min katt är dock oskyldig till det! Fast han börjar nog bli tonåring så det vore väl hans våta dröm. 

Fantastiska bröst, ohh.. Mycket djupa diskussioner ni har..

Jodå, jag har kaffet i handen, vaknade med händerna innanför trosorna (Det blir så om man inte har fri tillgång till katter) och mår baaara fintfint. :)  
    du sover med trosorna med andra ord ?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-18 15:11:48 följande:
    Jajjemus.. Vill ju inte vakna upp med kattungar i röven. :> 
    haha såklart...it all makes sense
Svar på tråden Trash-tråden