Trash-tråden
I natt hade jag en fullständigt bisarr dröm. Så bisarr att jag kommer ihåg den.
Först drömde jag att jag av någon anledning tog hand om djur. Hemlösa, övergivna djur.Hundar och katter, Minns inte riktigt vad jag gjorde med dem men tror jag såg till att de fick ett hem. Sen var det i en garderob som liknade väldigt mycket en garderob jag hade i förra bostaden. Där låg det ett gäng små kattungar på en hylla i garderoben. Små små pyren alldeles nyfödda.
De här små kattungarna blir präglade på mig, substitut för kattmamman och typ kryper och klänger på mig. Så långt väldigt gullig dröm. Men nu tar drömmen en bisarr vändning...
På något sätt hamnar kattungarna (fast i det här stadiet i drömmen är det lite osäkert om det fortfarande är kattungar eller mer någon sorts gnagare) i mina kalsonger. Inte nog med det, de kryper in i min stjärt. Flera på en gång. Jag tar tag i svansen på en och drar ut den. Men det är någon som jag inte får fatt på. Och andra som kryper in när jag dragit ut en. Hjääälp!!!
Sen vaknade jag. Med en känsla av att ha ont i rumpan. Hur störd är jag egentligen?
Analyze this!
Intressant......har du barn?