Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-14 18:22:37 följande:
    Åh
    Ja. Du har alldeles alldeles rätt i vad du vet Aynrand.
    Jag fryser ihjäl snart.
    hemma nu?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-14 20:38:32 följande:
    Jag tror jag måste mäta kuk + pung ikväll. För att se om jag genomgått "The switch"
    vad menar du?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-14 23:15:21 följande:

Antar du inte såg Solsidan idag. Det är punkten för åldrande för män. Då pungen blir större än kuken
    jaha nej det har jag inte gjort men nu förstår jag.

Jag minns när jag var student så hade jag en kompis, en gäststudent från Sydamerika...hans pappa var mkt äldre än mamman...typ 25 år eller mer...han brukade skoja om sin pappas pung och vi skrattade ihjäl oss....

En annan rolig grej är en upplevelse från tonåren....jag och en kompis fick ta oss till ett gym på ett lyxhotell i Alperna korridorerna löpte utmed en inomhuspool där fanns det fönster så man kunde se in i poolen från sidan underifrån. Folk simmade nakna, en av dem var en äldre gubbe med en häng-pung från yttre rymden....varje gång hand tog sig lite framåt med ett simtag så la sig pungen horisontellt bakom röven för att sedan sjunka in tills nästa simtag...jag och min kompis skrattade så mkt så vi blev alldeles knäsvaga o hade svårt att ta oss därifrån..
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 08:11:20 följande:
    Förvånad
    Ledsen att jag utsatte en så fin flicka som du för så olämplig material.........
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-15 09:07:43 följande:

haha jag kunde se den scenen framför mig.
    den här scenen kan jag mkt lätt återskapa....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 12:19:27 följande:
    Du?
    Nu överskattar du din pungs storlek. 
    Hmm jag pratade aldrig om min pung utan om en äldre herres pung som simmade naken
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-15 12:55:46 följande:
    Anabolaklitta.. är det en kvinna med snopp lr en man med otroligt liten snopp? 

men Gud WTF is that?

en centimeter av ren ondska kanske?
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-15 14:59:29 följande:

1342 km/h i fritt fall. Shit alltså. Genom ljudvallen. Från 39 kilometers höjd. Shit alltså. Manligt.
    väldigt imponerande undrar hur fallskärmen fälls ut ..om det är en eller två och hur våldsamt inbromsningen är när fallskärmen fälls ut....många frågor alltså.
  • Aynrand

Vacker text.......................

I've been out on that open road
    You can be my full time, daddy
    White and gold
    Singing blues has been getting old
    You can be my full time, baby
    Hot or cold

Don't break me down
    I've been traveling too long
    I've been trying too hard
    With one pretty song

I hear the birds on the summer breeze, I drive fast
    I am alone in the night
    Been trying hard not to get into trouble, but I
    I've got a war in my mind
    So, I just ride

Dying young and I'm playing hard
    That's the way my father made his life an art
    Drink all day and we talk 'til dark
    That's the way the road doves do it, ride 'til dark.

Don't leave me now
    Don't say good bye
    Don't turn around
    Leave me high and dry

I am alone in the night
    Been trying hard not to get in trouble, but I
    I just ride

I'm tired of feeling like I'm f*cking crazy
    I'm tired of driving 'til I see stars in my eyes
    I look up to hear myself saying,
    "Baby, too much I strive, I just ride."

I am alone in the night
    Been trying hard not to get in trouble, but I
    I just ride

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-15 15:06:31 följande:
    Han dumpar skärmen på låg höjd, han skulle dö om skärmen vådautlöste på hög höjd, alltså i den höga fallhastigheten.

Helt normal inbromsning av fallet alltså. Men visst kan du tappa andan en aning även vid en normal dumpning. Beror på packningen av skärmen. Jag har varit med om några ganska kraftiga inbromsningar, men du svimmar inte, iaf inte om du är fullt frisk med normalt blodtryck å så.
    jo vid ett normalt hopp på cirka 800 m eller högre men gubben föll i en hel annan hastighet än cirka 200 km/T
Svar på tråden Trash-tråden