Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 14:09:31 följande:
    Du äter ju allt!
    det stämmer.....
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 14:06:38 följande:
    Jag hade behövt tre helrör Whisky, minst, när jag fick lida mig igenom "Medan vi faller", men inte fan fick jag det, nädå, spik nykter, och det var tamejfan en prestation likt Baumgartner's hopp jag klarade av där, Maria, den saken är klar, å så har du mage att kräva Gräddtårta å dyrt jävla rödvin när du skall se en riktig kvalitetsrulle som jag har rekommenderat !!!

Nu får du faktiskt skämmas, men inboxa mig dina uppgifter, så skall jag se vad jag kan åstadkomma.
    Jag hittar ingen länk som visar hans hopp från 39 000 feet bara försöket från 20 000 något
    har du den?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2012-10-16 14:18:19 följande:
    Jag hittar ingen länk som visar hans hopp från 39 000 feet bara försöket från 20 000 något
    har du den?
    det var inte feet utan 39000 meter
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 14:27:29 följande:
    Titta å njut...

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded...#! 
    imponerande..helt otroligt vackert när han stiger ur kapseln......vilken utsikt ner mot jorden!
    Grymt, tack för länken
  • Aynrand

butt plug in corporate environment

• Aynrand

ja ni är skitsnygga kvinnor

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 21:58:34 följande:
    Tack.
    Detsamma. 
    jag vet...tack
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 22:05:51 följande:
    Jag tror att jag är kåt.
    jag vet...och det är bra,mkt bra!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 22:16:30 följande:
    hur smakade din måltid?
  • Aynrand

jag har sett Plutonen Anton...sorry men den funkar inte som substitut för sex

Svar på tråden Trash-tråden