Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-10-13 18:59:55 följande:
    Jag tror PM's mor är en omtänksam kvinna. Jag tror hon har sagt åt PM, att alltid duscha efter att PM har knullat, men att PM gav fullständig fan i vilket. PM var trött och rejält utknullad. En dusch var det sista PM tänkte på innan han steg på bussen. PM kunde inte veta att MARIA skulle åka med samma buss. Hade PM vetat om det....då hade PM duschat.
    eller hur! it makes sense.......
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

sitter och jobbar och har svårt att fokusera...
    delar med mig av en gammal låt jag älskar

och en till

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-13 19:30:54 följande:

Givetvis skulle jag ha det. Fast i det här fallet var jag oskyldig. Dessutom tar jag inte bussen om jag luktar knull .
    att lukta knull känns mkt bra tycker jag
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-13 20:14:35 följande:
    Ni luktar kuk.. *sniffar efter*
    det var därför du kom ju
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-13 21:55:05 följande:
    Ja? Där det luktar kuk finner man mig.. 
    läser i dig som i en öppen bok
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-13 21:57:38 följande:
    läser du i mig? ;) 
    hmmm....läser dig som en öppen bok...
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-13 21:56:21 följande:
    Här är en snygg, och en mindre snygg tjej:

tror mig veta vilken du tycker är snyggast
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-14 16:04:35 följande:
    Den första musiklänken är bra Aynrand

Jag är trött idag.
    jag vet
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-14 17:19:47 följande:
    Vad vet du Aynrand?
    att du skulle gilla första länken samt att du är trött
    jag vet också att u väntar på en buss just nu och att du önskar dig att du var naken under en filt med mig
  • Aynrand

en gammal favorit i repris

Svar på tråden Trash-tråden