• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:20:24 följande:
    Och jadå vad?
    Jag är söt.
    vad vill du kalla dig SLyna?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:17:31 följande:
    Haha det var så längesedan jag flög ensam, men när jag ofta gjorde det brukade jag alltid få sällskap av någon snubbe som bjöd på vin och förtroliga samtal.
    Flyger själv ganska ofta. Pinsammaste resan var väl förra hösten när jag råkade drömma lite exotiskt under resan..... Skäms
    Naughty by nature
  • Agridulce

Kan inte nån (läs Aynrand) köpa en ny dator till NG. Jag är för trögfattad för att hänga med när folk inte citerar inläggen de kommenterar och de där jäkla fruktprodukterna stödjer ju inte flash. 

Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:26:56 följande:
    Flyger själv ganska ofta. Pinsammaste resan var väl förra hösten när jag råkade drömma lite exotiskt under resan..... Skäms
    du tog dig i bröstet och tryckte ihop benen...du stönade lite lätt och vaknade....din granne var en riktig Svenne som tittade på dig med öppen mun och en droppe saliv som hängde från munnen.....
    du packade in dina bröst och skämdes som du är så bra på att göra
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:29:23 följande:
    Kan inte nån (läs Aynrand) köpa en ny dator till NG. Jag är för trögfattad för att hänga med när folk inte citerar inläggen de kommenterar och de där jäkla fruktprodukterna stödjer ju inte flash. 
    pratar du om bröst?
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:29:23 följande:

Fast kolla! När jag loggar in på familjelivs mobilsajt (inte appen) på ipad, så kan jag citera
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:31:11 följande:
    du tog dig i bröstet och tryckte ihop benen...du stönade lite lätt och vaknade....din granne var en riktig Svenne som tittade på dig med öppen mun och en droppe saliv som hängde från munnen.....
    du packade in dina bröst och skämdes som du är så bra på att göra
    Nej, jag fick en orgasm i sömnen och vaknade av mitt eget "skrik" samtidigt som jag grep tag i grannens ben. Och ja, han var en riktig Svenne.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:23:11 följande:
    vad vill du kalla dig SLyna?

Irrelevant. Bryr mig mer om vad du vill kalla mig
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:32:15 följande:

Fast kolla! När jag loggar in på familjelivs mobilsajt (inte appen) på ipad, så kan jag citera
    NG kör med PC, Ipad och Iphone

Aynrand kör med Android o PC det känns som om någon här behöver en fett surfplatta