• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:35:16 följande:
    Ohlala vilken slyna......
    Jag skulle ha sagt "Tack detta var bra underhållning...varför inte göra det vaken nu".....liten paus..."vsg!"

Ja, varför flyger inte du med mig på mina tjänsteresor? Jag är tämligen övertygad om att vi skulle kunna ha mycket intressanta diskussioner.
    NG kan få följa med som sekreterare. 
    Naughty by nature
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-10-29 18:37:48 följande:

Jag tänker på analsex!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-10-29 18:37:48 följande:

Åh får jag anmäla Birger för att han påstår att jag är ett troll nu????
    Snälla säg ja!!!!

Jag har fortfarande bara anmält en idiot här på familjeliv så jag känner att det är dags för en ny anmälan nu (därmed inte sagt att Birger är idiot, jag vill bara anmäla). 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:39:03 följande:
    Jag tänker på analsex!
    Det känns nytänkande på något vis.......

........eller inte. 
    Naughty by nature
  • Kakaa

Oh nu är jag nöjd, nu kan jag onna inatt också. 

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-29 16:27:54 följande:
    Ok. Jag hade tänkt skriva något annat baserat på ditt tidigare inlägg.

Men jag ändrar det till att du INTE behöver fråga chans på mig.

Anton?? Havrefras?! 
    Kaffe och glass med Noisett sk nötsås. Och bästa tänkbaraHjärta sällskap till det. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:40:10 följande:
    Åh får jag anmäla Birger för att han påstår att jag är ett troll nu????
    Snälla säg ja!!!!

Jag har fortfarande bara anmält en idiot här på familjeliv så jag känner att det är dags för en ny anmälan nu (därmed inte sagt att Birger är idiot, jag vill bara anmäla). 
    Men om du anmäler försvinner ju den fina bilden.