• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

oh oh oh vad skall man klä ut sig till när det är Halloween och allt?! :D

• lille Birger

Såhär kan jag tänka mig att det ser ut på damernas invägning hos de lite mindre etablerade MMAorganisationerna:

Vad tror du Anton?
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 19:16:38 följande:
    Målar, Kakaa, målar !!!
    Målar in mig i ett hörn.. Tack.Skäms
  • Kakaa

Jag hittar inga fantomen-dräkter, annars hade jag velat ha en sådan. :(

• Kakaa

Sitta på tuben i fantomen-dräkt..  Hell to the yes!

• Agridulce
    lille Birger skrev 2012-10-29 18:52:38 följande:
    Men om du anmäler försvinner ju den fina bilden.
    Kalla mig inte troll då ditt elände!!! DödDemonDöd
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-29 19:17:28 följande:
    Såhär kan jag tänka mig att det ser ut på damernas invägning hos de lite mindre etablerade MMAorganisationerna:

Vad tror du Anton?
    Mycket intressant, Birger, men jag måste avvika en stund, jag svär och lovar heligt som helvete att meddela dom i ärendet lite senare. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-10-29 19:21:28 följande:
    Kalla mig inte troll då ditt elände!!! DödDemonDöd
    Okej. Lille Birger får börja tänka sig vilka inlägg han citerar när han kommer med bilder. Rynkar på näsan
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-10-29 19:23:34 följande:
    Okej. Lille Birger får börja tänka sig vilka inlägg han citerar när han kommer med bilder. Rynkar på näsan
    Mmmmmm...... du är fortfarande på min onda lista ett tag framöver. 
    Naughty by nature
  • Kakaa

Tusan också.. hittade den ultimata halloweenklädseln  för mig och så var den slut i storlek. :((