• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:31:54 följande:
    pratar du om bröst?
    Fucking Äpple!

Hur kan bröst på något vis vara fel??? 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:32:15 följande:
    Fast kolla! När jag loggar in på familjelivs mobilsajt (inte appen) på ipad, så kan jag citera
    Duktig kicka! Hjärta
    Naughty by nature
  • lille Birger
    och skrev 2012-10-29 18:08:55 följande:
    Du menar att du har tänkt rata en fin present? Som jag har lagt ungefär hundra timmar på att färdigställa åt bebisen?
    Jag litar på att du inte vill kasta 100 timmars arbete i sjön bara för att du ska ha ett slut som inte är lämpligt i en barnbok. Solig
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:33:25 följande:
    NG kör med PC, Ipad och Iphone
    Aynrand kör med Android o PC det känns som om någon här behöver en fett surfplatta
    Jag vill också ha en men jag vill ha en Samsung Tab. Är sjukt trött på Apple.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:32:50 följande:
    Nej, jag fick en orgasm i sömnen och vaknade av mitt eget "skrik" samtidigt som jag grep tag i grannens ben. Och ja, han var en riktig Svenne.
    Ohlala vilken slyna......
    Jag skulle ha sagt "Tack detta var bra underhållning...varför inte göra det vaken nu".....liten paus..."vsg!"

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:33:25 följande:
    NG kör med PC, Ipad och Iphone

Aynrand kör med Android o PC det känns som om någon här behöver en fett surfplatta

Vem?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:34:27 följande:
    Duktig kicka! 

Tack !
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:33:06 följande:

Irrelevant. Bryr mig mer om vad du vill kalla mig
    jag vet
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:33:40 följande:
    Fucking Äpple!

Hur kan bröst på något vis vara fel??? 
    precis vad jag menade
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-10-29 18:35:16 följande:
    Ohlala vilken slyna......
    Jag skulle ha sagt "Tack detta var bra underhållning...varför inte göra det vaken nu".....liten paus..."vsg!"