• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2012-10-30 16:30:36 följande:
    Typ såhär (förutsatt att de konfiskerar hennes klänning alltså):

?

Det där rummet är dock inte så mörkt.

Nej, Birger.

Havrefras är mycket blondare än så, och väldigt mycket smalare. Underkläderna är helt fel med.

The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 16:46:50 följande:
    Nej, Birger.

Havrefras är mycket blondare än så, och väldigt mycket smalare. Underkläderna är helt fel med.

Större byst också va? Det är iaf så jag tänker när jag ser scenen när den röda klänning slits itu för att blotta hennes behag. (om vi nu inte har olika syn på händelseförloppet)

Har inte riktigt visualiserat underkläderna men håller nog med att de är fel
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Trust me
    och skrev 2012-10-30 16:17:15 följande:
    Så skulle det kunna vara.

Hon kan väl fortfarande förses med handbojor och bli inföst i en skåpbil när hon helt fridfullt promenerar i en park iförd en röd halterneck-klänning med vita prickar? Annars måste jag skriva om det stycket med. Det är så långt jag har kommit nämligen, sen fick jag annat att göra eftersom ingen har hjälpt mig med bilder än. 

Lämpliga props för en framtida filmatisering
    freecandy.jpg free candy
    reflections skrev 2012-10-30 16:09:53 följande:
    Trust me!  Det var inte igår. {#emotions_dlg.flower}

Jag avnjuts bäst i lagom doser Skål
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me

Glömde en bild

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger
    och skrev 2012-10-30 16:46:50 följande:
    Nej, Birger.

Har hon string eller vanliga?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 17:26:14 följande:
    PM; Jag har inga problem att erkänna när jag har fel. Och detta kan givetvis tolkas som om jag har det haha.

Nej jag tror inte du har problem att erkänna du har fel egentligen. Men du ger nog inte upp så lätt däremot att hävda att du har rätt
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-30 12:23:36 följande:
    Ja, det är händer att plan inte kan landa i tät dimma. Då får de flyga till sin alternativa flygplats. Detta även vid CAT3a- 15m i höjd och 200 m sikt
    CAT3b- 6m och 75m
    CAT3c- 0m/0m

Planet skall vara godkänt, piloterna tränade och flygplatsen skall ha CAT3 sedan så har olika flygbolag olika tillstånd. Ett nytt bolag får inte flyga CAT 3 med en gång. Så var det när inte Goodjet och Flyme kunde landa och vi gjorde det ändå.

Flygplatserna stänger när de inte har sikt tillräckligt för att operera. Om man som pilot flyger läger än sitt minima så riskerar man sitt jobb samt allas liv. Vi är ju två som kollar varandra.
    Okay, Ulf, jäkligt intressant, faktiskt. När ni piloter pratar siktförhållande genom dimma, eller likn, är det sikt vertikalt eller horisontelt ???

Lite konstig fråga, kanske tom korkad, vad vet jag, men nog fan för att det kan skilja sig oerhört. Du kan ha 10 meter sikt på backen men ändå är sikten "från ditt håll" många många gånger bättre, så vad gäller ???

Mycket överraskande att tom flygbolagen måste godkännas för CAT 3, trodde det var okej så länge utrustning och piloter var godkända. Men men, där ser man. 

Du säger dock här ovan att vid CAT 3c är det 0m/0m, innebär det att du vid dom omständigheterna tillåts landa vid en sikt på i princip noll meter, eller har jag missuppfattat .... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 15:30:34 följande:

Du har alldeles för snuskig fantasi. Eller du kanske tänker på den engelska förkortningen för Bankomat ?

Jag gick förbi en bil med skylten MMK (el var det MMF) för ett tag sedan.
    Precis, PM, alla vet ju för helvete att ATM står för : Anton, Tjejernas Man.

Den däringa MARIA tänker bara på sex. Hon är ett synnerligen slynigt stycke.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.