• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 15:54:48 följande:
    Du stör min kreativa process med din obefogade kritik.

Det är inte kritik. Se mig som din musa som skall leda in din kreativa process i nya mer intressanta spår. Det behövs ett bättre alternativ till 50 shades .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 16:02:01 följande:
    Hmm på tal om fantasier så är poliskvinna intressant. Leka omvänd tjuv och polis. Tjuven tar polisen. Både handklovar och batong kan komma till användning. Uniformen kommer nog ha sett sina bästa dagar dock. Hallå några kvinnliga poliser här? Demon Payback för mina fortkörningsböter.

Grr vad ofokuserad jag är idag.
    Hm. Fast jag tror inte Havrefras är kapabel till sånt. Hon är alldeles för laglydig.
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 16:04:22 följande:
    Hm. Fast jag tror inte Havrefras är kapabel till sånt. Hon är alldeles för laglydig.

Nu tänkte ju inte jag Havrefras som tjuv. Fast hon kanske är polis?

Haverefras är en stackars oskyldig kvinna som blir felaktigt terroristmisstänkt och bortförd av polisen och satt i en mörk fängelsecell. Där får hon utstå olagliga förhörsmetoder och förnedring av tre polismän och en poliskvinna (batong inblandad).

Så där nu har jag hjälpt dig lite på vägen. Jag förväntar mig en dedikering i boken åt mig. Alternativt kan du använda mig som förebild för den goda hjälten i boken annars.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 16:10:41 följande:

Nu tänkte ju inte jag Havrefras som tjuv. Fast hon kanske är polis?

Haverefras är en stackars oskyldig kvinna som blir felaktigt terroristmisstänkt och bortförd av polisen och satt i en mörk fängelsecell. Där får hon utstå olagliga förhörsmetoder och förnedring av tre polismän och en poliskvinna (batong inblandad).

Så där nu har jag hjälpt dig lite på vägen. Jag förväntar mig en dedikering i boken åt mig. Alternativt kan du använda mig som förebild för den goda hjälten i boken annars.
    Så skulle det kunna vara.

Hon kan väl fortfarande förses med handbojor och bli inföst i en skåpbil när hon helt fridfullt promenerar i en park iförd en röd halterneck-klänning med vita prickar? Annars måste jag skriva om det stycket med. Det är så långt jag har kommit nämligen, sen fick jag annat att göra eftersom ingen har hjälpt mig med bilder än. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 16:17:15 följande:
    Så skulle det kunna vara.

Hon kan väl fortfarande förses med handbojor och bli inföst i en skåpbil när hon helt fridfullt promenerar i en park iförd en röd halterneck-klänning med vita prickar? Annars måste jag skriva om det stycket med. Det är så långt jag har kommit nämligen, sen fick jag annat att göra eftersom ingen har hjälpt mig med bilder än. 
    Ja det fungerar bra som inledning. Bra detaljer där för klänningen kan kommer ha betydelse i den senare händelseutvecklingen även om klänningens livslängd är något begränsad.

Du verkar ha lite svårt med fokusering på uppgiften. Du behöver nog lite mer handfasta råd än sitta och flumma och titta på bilder tror jag!
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 16:10:41 följande:
    Haverefras är en stackars oskyldig kvinna som blir felaktigt terroristmisstänkt och bortförd av polisen och satt i en mörk fängelsecell.
    Typ såhär (förutsatt att de konfiskerar hennes klänning alltså):

?

Det där rummet är dock inte så mörkt.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 16:19:37 följande:
    PM, att du har rätt betyder inte att jag har fel i detta sammanhang

Du skulle väl ändå aldrig erkänna att du har fel även om du har det . Fast i den den här frågan finns det många olika sanningar.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-10-30 16:30:36 följande:
    Typ såhär (förutsatt att de konfiskerar hennes klänning alltså):

?

Det där rummet är dock inte så mörkt.

Klänningen har råkat ut för värre saker än att bli konfiskerad. Rummet är inte så tokigt men det saknar fot och armfängsel dock.