• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    reflections skrev 2012-10-30 18:06:34 följande:
    hallå?  måste man visa en kuk för att få lite uppmärksamhet?  Skrikandes
    Ja?
    Naughty by nature
  • reflections
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:04:34 följande:
    Jag har subjektivt bedömt Aynrands kuk. Den är nog den största i tråden (försöker trigga en kukmätningstävling).

"Och" kan döma. Hon gillar sånt.

vi kan ju alla döma, vi femininiteter i tråden. så upp med...bedömningsmaterial. hihi.
  • Anton Chigurh
    Visst underlättar det, men det är inget krav. Älskling...Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-10-30 18:03:51 följande:
    Här måste jag rätta dig. Det har i flera kuklängdstrådar konstaterats att en trovärdig kuklängdsmätning måste ske med laser.
    Jag ligger efter min tid. Helt klart, Ernst....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • reflections
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:06:49 följande:
    Återvändsgränd..... stämmer på fler sätt än ett ibland.

alltid undrat & aldrig orkat kolla. tack.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 18:11:22 följande:
    Visst underlättar det, men det är inget krav. Älskling...Hjärta
    Kan inte du börja Anton raring?  Solig
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:04:37 följande:
    Det är så bra att du förstår mig när NG vägrar komma till insikt.
    Fast nej, du missförstår mig. Du antog rollen som den fiktiva affärskvinna jag pratade om och trodde det var någon slags pik, det var det inte.
    Jag menar fortfarande att jag finner vissa delar av vad jag pratade om lite trist, det PM tar upp förstår jag helt och ser det som att spinna vidare på min ganska hårda generalisering. Såklart jag förstår dynamiken bakom den typ av spänning PM pratar om. Jag vände mig mer mot kvinnan som spelar oskyldig, tror jag. Sådant har jag svårt för, tycker till och med illa om mig själv de gånger jag gör det .
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Hallå jag svarade Skrikandes
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:04:34 följande:
    Jag har subjektivt bedömt

Aynrands kuk. Den är nog den största i tråden

(försöker trigga en kukmätningstävling).

"Och" kan döma. Hon gillar sånt.
    Du har förmodligen rätt, Maria, jag råkade klicka på en bild av Aynrand, och det blir inte lätt att slå Aynrand på fingrarna där inte.

Jag klarar i vart fall inte det..... 
  • lille Birger
    Rumpa går minst lika bra, om inte bättre. Cool