• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 18:06:55 följande:
    Haha ja visst är det fantastiskt?

Nordkorea, gardiner... 
    ja fantastiskt det och analsex
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:07:36 följande:
    ja fantastiskt det och analsex
    eller hur NG?!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:08:03 följande:
    eller hur NG?!
    Ja Aynrand!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand

Tips på bra filmer (helt out of the blue)

Krigarens själ
    Betty blue

jag är kåt

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:10:21 följande:

Krigarens själ
    Betty blue

jag är kåt
    Igen?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 18:14:16 följande:
    Igen?
    jag har det jobbigt

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:16:31 följande:
    jag har det jobbigt

Jag vet.

Men inte lika jobbigt som jag har det. 
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:10:21 följande:

Krigarens själ
    Betty blue

jag är kåt

Håller med. Om filmtipsen alltså. Fast personligen tycker jag Diva är bättre än Betty Blue (om man nu skall gå på samma regissör dvs). Krigarens själ så menar du den där filmen från Nya Zeeland va? Med Maori eller vad de "native" nu heter där.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 18:20:14 följande:
    Jag vet.

Men inte lika jobbigt som jag har det. 
    du är helt klart värst
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 18:20:20 följande:

Håller med. Om filmtipsen alltså. Fast personligen tycker jag Diva är bättre än Betty Blue (om man nu skall gå på samma regissör dvs). Krigarens själ så menar du den där filmen från Nya Zeeland va? Med Maori eller vad de "native" nu heter där.
    Diva är bra dock enbart visuellt och har inget annat att bjuda på
    Betty blue är fullständigt galet

krigarens själ ja "Once were warriors" precis så handlar den om Maori folket och deras utanförskap i spritt våld mm