• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • straight arrow
    lille Birger skrev 2012-10-31 22:08:18 följande:
    Vilken film är denna bilden från:

?

"Haywire", med Gina Carano.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 22:13:14 följande:
    Ja, vad var egentligen fel på filmen Anton?
    Ingen rekyl alls på pistolerna, Maria, plus en mycket egendomlig omladdning av Beretta 92:an i slutet. 

Ena scenen är den upphakad, nästa scen är manteln släppt, med ett nytt magasin i kolven. Inte bra.

Nä, seriöst Maria, jag vet inte riktigt varför, men jag tyckte bara den var nåt så in i helvete tråkig, handlingen fångade aldrig mitt intresse, och jag försökte verkligen, lovar alltså, jag tittade i ett svep och "ville liksom" att den skulle vara bra, eller åtminstone godkänd, men det gick bara inte, det var en skitfilm. Handlingen var skittråkig.
    Tyvärr, Maria, och glöm rekyler å allt, det var, i mitt tycke, ingen bra film. Ledsen att göra dig besviken, men jag är alltid uppriktig, det är faktiskt det mest schysta i längden, även om vi inte har samma åsikt. 

Plus för trovärdiga skådespelare dock. 

Du ser, jag är inte helt omöjlig.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:35:33 följande:
    Haha nej PM, jag gillar inte det konceptet.
    Trash. Tro mig, jag är den sista som har något emot viss objektifiering och exponering, men brölande, öldrickande män som dreglar över tuttar är så inte min grej.
    Jag skulle bli så provocerad av att jobba på Hooters att jag nog skulle klappa till någon.

Fast å andra sidan. Män har stirrat på mina bröst i hela mitt liv, borde få betalt för det.
    Har varit på Hooters flera ggr med barn och dåvarande fru. Detta i Florida och i Kalifornien. Ungefär som att gå på Hard Rock Cafe. Visst fanns det några som var snygga men det förekommer inte något som är så särskilt upphetsande.
    Tjejerna har orange hotpants på sig men under det har de hudfärgade strumpbyxor. Därtill en T-shirt med texten Hooters på.
    Där fanns en del gubbar, killar, barnfamiljer och äldre par som åt. Det är ju inget porrställe.

Gillar mycket hellre Bubba Gump för de har så mycket godare mat. 
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anton Chigurh
    straight arrow skrev 2012-10-31 22:27:41 följande:
    "Haywire", med Gina Carano.
    Den rullen har jag sett, och jag har sett åtskilliga matcher med Carano, men jag känner då fan inte igen henne på bilden. Är det verkligen Gina ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 22:26:14 följande:
    Onekligen. Kom att tänka på den här historien (något omarbetad):

Anton är skeppsbuten och simmar iland på en öde ö. Efter en tid och under plågsam ensamhet så ser han plötsligt någon som kämpar för sitt liv. Han simmar ut och räddar personen, en kvinna Zeta-Jones.

Hon är ytterligen tacksam för sin räddning, av sin hjälte Anton. "Jag är din för all evighet". De startar ett passionerat förhållande där på den öde ön och har makalöst bra sex.

Men sen en dag så märker hon att Anton är lite nere, deppig. "Är det något jag kan göra för dig? Min kropp är din. Jag gör allt för dig". Anton skruvar sig lite och till sist klämmer han ur sig: "Jo det är en sak. Där nere på stranden finns det lite manskläder slängda. Kan du ta på dig dem och låtsas vara man. Ta på en lösmustasch också eller något".

Catherine blir först lite ledsen "Tänkte väl att det här var för bra för att vara sant. Typiskt också, han är bög. Men nå ja får väl gå med på det".

Sagt och gjort. Hon tar på sig kläderna och spatserar där nere på stranden klädd som man. Anton kommer dit, hejar. "Tjena läget". De har lite smalltalk som två personer har som inet träffats på ett tag. Sen till slut böjer sig Anton fram och säger:

"Jag måste berätta en sak. Du kan aldrig gissa vem jag knullar med"
    Haha, PM....lolslap

Klockren......
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-31 22:37:04 följande:
    Ingen rekyl alls på pistolerna, Maria, plus en mycket egendomlig omladdning av Beretta 92:an i slutet. 

Ena scenen är den upphakad, nästa scen är manteln släppt, med ett nytt magasin i kolven. Inte bra.

Nä, seriöst Maria, jag vet inte riktigt varför, men jag tyckte bara den var nåt så in i helvete tråkig, handlingen fångade aldrig mitt intresse, och jag försökte verkligen, lovar alltså, jag tittade i ett svep och "ville liksom" att den skulle vara bra, eller åtminstone godkänd, men det gick bara inte, det var en skitfilm. Handlingen var skittråkig.
    Tyvärr, Maria, och glöm rekyler å allt, det var, i mitt tycke, ingen bra film. Ledsen att göra dig besviken, men jag är alltid uppriktig, det är faktiskt det mest schysta i längden, även om vi inte har samma åsikt. 

Plus för trovärdiga skådespelare dock. 

Du ser, jag är inte helt omöjlig.....

Haha nej, det är du verkligen inte Anton
    Skådespelarna är fantastiska tycker jag. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2012-10-31 22:38:46 följande:
    Har varit på Hooters flera ggr med barn och dåvarande fru. Detta i Florida och i Kalifornien. Ungefär som att gå på Hard Rock Cafe. Visst fanns det några som var snygga men det förekommer inte något som är så särskilt upphetsande.
    Tjejerna har orange hotpants på sig men under det har de hudfärgade strumpbyxor. Därtill en T-shirt med texten Hooters på.
    Där fanns en del gubbar, killar, barnfamiljer och äldre par som åt. Det är ju inget porrställe.

Gillar mycket hellre Bubba Gump för de har så mycket godare mat. 
    Mm jag vet.
    Jag har bara varit på Hooters i Florida men det är väl ganska same same.
    Absolut inget porrställe, men jag gillar det fortfarande inte. Jag har inga som helst issues med porrställen haha...

Har aldrig varit på Bubba Gump. Vad är det? Fokus på rumpor? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • ulfsas
    Kakaa skrev 2012-10-31 13:15:43 följande:

Det där är jag för 4 år sedan.. ^^  så nääj, jag ser inte ut som på dem föregående bilderna ;(
    Den bilden var bra. Den vinner du med
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)