• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

jag gillar clint eastwood med
    han är en grym gubbe

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 22:46:33 följande:
    Mm jag vet.
    Jag har bara varit på Hooters i Florida men det är väl ganska same same.
    Absolut inget porrställe, men jag gillar det fortfarande inte. Jag har inga som helst issues med porrställen haha...

Har aldrig varit på Bubba Gump. Vad är det? Fokus på rumpor? 
    Bubba Gump har Forrest Gump och hans kompis med räkorna, Bubba, som ledstjärnor.
    Massor med goda seafoodrätter mestadels men även de bästa ribsen sa sonen. Käkade där i Miami i somras men vi har varit i Orlando, Ft Lauderdale, Daytona, San Francisco och så på Times Square i NY.   

Familjens Amerikanska favvorestaurang i stil med Hard Rock och Hooters men godare. Hooters hade den minst goda maten av dessa tre. 
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Nice Girl Wrong Place

Varför gillar inte jag Clintan?

Ni är för gamla. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2012-10-31 22:52:18 följande:
    Bubba Gump har Forrest Gump och hans kompis med räkorna, Bubba, som ledstjärnor.
    Massor med goda seafoodrätter mestadels men även de bästa ribsen sa sonen. Käkade där i Miami i somras men vi har varit i Orlando, Ft Lauderdale, Daytona, San Francisco och så på Times Square i NY.   

Familjens Amerikanska favvorestaurang i stil med Hard Rock och Hooters men godare. Hooters hade den minst goda maten av dessa tre. 
    Ah haha, då var jag helt fel ute
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 22:53:21 följande:
    Varför gillar inte jag Clintan?

Ni är för gamla. 
    Visst fan är han hur jävla cool som helst i spagettirullarna ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-31 22:56:26 följande:
    Visst fan är han hur jävla cool som helst i spagettirullarna ???
    Spagetti?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 22:57:05 följande:
    Spagetti?
    spagetti western

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 22:57:05 följande:
    Spagetti?

Spagettiwestern
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-31 22:59:09 följande:
    spagetti western

" rel="nofollow" target="_blank">

PrimitivMan skrev 2012-10-31 22:59:23 följande:

Spagettiwestern
    Haha tack men jag förstår fortfarande inte "spagetti".
    Ska nog krypa ner i sängen och läsa lite poesi istället. Vara sådär svår och intellektuell liksom.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 23:03:38 följande:
    Haha tack men jag förstår fortfarande inte "spagetti".
    Ska nog krypa ner i sängen och läsa lite poesi istället. Vara sådär svår och intellektuell liksom.

Tror det var för att de var producerade i Italien av italienska regissören Sergio Leone. Därav namnet.
    Is sex dirty? Only if it's done right