• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:23:29 följande:
    du är helt klart värst
    Ja tack.
    Alltså verkligen, tack. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 18:34:29 följande:
    Ja tack.
    Alltså verkligen, tack. 
    vsg
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:10:21 följande:
    Tips på bra filmer (helt out of the blue)

Krigarens själ
    Betty blue

jag är kåt
    PLUTONEN ÄR JÄVLIGT BRA.......Maria

Tänkte du ville veta det !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-31 19:01:52 följande:
    PLUTONEN ÄR JÄVLIGT BRA.......Maria. 

Tänkte du ville veta det !!!

jag gillar willem dafoe men plutonen är inte den film jag skulle ta med mig om jag skulle sitta på en öde ö
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-31 19:11:03 följande:
    jag gillar willem dafoe men plutonen är inte den film jag skulle ta med mig om jag skulle sitta på en öde ö
    Kan du fatta att Anton tycker att "Medan vi faller" är något av det värsta han sett?
    Jag förstår inte! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • straight arrow
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 18:20:20 följande:

Håller med. Om filmtipsen alltså. Fast personligen tycker jag Diva är bättre än Betty Blue (om man nu skall gå på samma regissör dvs). Krigarens själ så menar du den där filmen från Nya Zeeland va? Med Maori eller vad de "native" nu heter där.
    "La belle historie" av Claude Lelouch rekommenderas, apropå filmtips...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 19:12:01 följande:
    Kan du fatta att Anton tycker att "Medan vi faller" är något av det värsta han sett?
    Jag förstår inte! 
    Ändå gillar jag "Blommor av stål" eller Steel Magnolias......

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-31 19:21:14 följande:
    Skål på er!
    Hick!

Skål 
    Is sex dirty? Only if it's done right