• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 11:20:21 följande:
    Jag bryr mig jättemycket om dig.
    Tänker på dig hela tiden.
    Knulla? 
    Jaaaaaaaaaa!!!! Mycket knulla tack!
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:20:29 följande:
    det var det jag menade...du är duktig
    Visst?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-01 11:21:07 följande:
    Ok, let's do it!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-01 11:21:07 följande:
    Hej Agri

NG är mkt frustrerad..hoppas ni får det mkt skönt!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 11:21:57 följande:
    Ok, let's do it!
    Enligt någon i den här tråden www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67340710.html så ligger jag ju ändå med allt. (btw så är jag inte särskilt road av anonyms kommentarer om det nu skulle vara någon härifrån).

Men du är särskilt utvald NG. Hjärta 
    Naughty by nature
  • Aynrand

Oh Kakaa, den bild får mig att tänka på din mardröm där du drog katter ur rumpa (really sick stuff .....btw)
    Här får du en annan typ av mardröm...snarlik din men ändå mkt olika samtidigt

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:24:35 följande:
    Oh Kakaa, den bild får mig att tänka på din mardröm där du drog katter ur rumpa (really sick stuff .....btw)
    Här får du en annan typ av mardröm...snarlik din men ändå mkt olika samtidigt

Det var NG som drog katter ur rumpan, inte jag :(
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:22:53 följande:
    Hej Agri

NG är mkt frustrerad..hoppas ni får det mkt skönt!
    Det är jag också. Och även om jag inte är primärt inställd på kvinnor så är jag väldigt bra på att ta hand om dem. 
    .......and when everything else fails - red wine! 
    Naughty by nature
  • Kakaa

jag dödar älgar i ryssland och ser när män skär av sig kinderna och flygande tåg och där skinnflikar är ett skämt.. :(