• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:47:29 följande:
    printa bilden för att visa på vårdcentralen...det kan hjälpa
    "ja hej... så känns det fast med en orosa dildo...därför tog jag mig friheten att färglägga den i brunt vilket jag tror kan hjälpa er att ställa rätt diagnos"
    bra idé!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 11:27:20 följande:
    Ja jag tror det är frustrerade herr S om det inte är en viss liten fröken som försöker vara rolig igen.

Jag hittade ett utmärkt hotell i veckan. Stora sängar och bjälkar i taket. Det blir utmärkt. 
    Jag gissar på det förstnämnda. För den delen tror jag att Anonyms dagar som anonym är räknade. Iaf för en period.

Hotell med bjälkar i taket! Vad bra att se att hotellstandarden förbättras. Har de bra sängstolpar också så låter det som ett högklassigt hotell ju. Då kanske jag inte behöver starta min nya hotellkedja "Kinky Hotels".
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:44:37 följande:
    typ så

Örk.

Är det vad som sker om man tänker för mycket på sex?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

Känslan av att vara bajsnödig och veta att det inte kmr gå och spola då vattnet är avstängt pga arbete.. jag får hålla mig en timme till :(

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 12:46:58 följande:

Väldigt fint.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-11-01 12:51:09 följande:
    Väldigt fint.
    Visst är det vackert?
    Den var utställd på Moderna Museet i Sthlm 2004 tror jag. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Ermenegildo
    Kakaa skrev 2012-11-01 12:21:38 följande:
    Känslan av att vara bajsnödig och veta att det inte kmr gå och spola då vattnet är avstängt pga arbete.. jag får hålla mig en timme till :(
    AAaaargh, TOO MUCH INFORMATION!!!!
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent