• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-01 11:23:43 följande:
    Enligt någon i den här tråden www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67340710.html så ligger jag ju ändå med allt. (btw så är jag inte särskilt road av anonyms kommentarer om det nu skulle vara någon härifrån).

Men du är särskilt utvald NG. Hjärta 
    Mm jag läste, såklart det inte är någon härifrån, finns knappt en handfull användare på FL som skulle komma med en sådan kommentar. Så jag har redan gjort en kvalificerad gissning...

Tack Agri, det känns väldigt bra.
    Några flaskor vin, en trip till Läderverkstan som förspel och ett hotellrum? (Hotellrum gör mig lite kåt). 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:24:35 följande:
    Oh Kakaa, den bild får mig att tänka på din mardröm där du drog katter ur rumpa (really sick stuff .....btw)
    Här får du en annan typ av mardröm...snarlik din men ändå mkt olika samtidigt

Det var ju PM som drog katter ur rumpan.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-01 11:25:04 följande:
    Det var NG som drog katter ur rumpan, inte jag :(
    Det var PM!
    Herregud vad är det med er människor? 
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 11:26:30 följande:
    jag trodde det var du? var det PM som drog katter?
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 11:26:01 följande:
    Mm jag läste, såklart det inte är någon härifrån, finns knappt en handfull användare på FL som skulle komma med en sådan kommentar. Så jag har redan gjort en kvalificerad gissning...

Tack Agri, det känns väldigt bra.
    Några flaskor vin, en trip till Läderverkstan som förspel och ett hotellrum? (Hotellrum gör mig lite kåt). 
    Ja jag tror det är frustrerade herr S om det inte är en viss liten fröken som försöker vara rolig igen.

Jag hittade ett utmärkt hotell i veckan. Stora sängar och bjälkar i taket. Det blir utmärkt. 
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 11:26:30 följande:
    Just det Kakaa tryckte ut stora korvar ju

du har bra minne.....jag börjar bli senil...
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa

Ameeehn ååhhh jag som tyckte det var kul för att det var NG som drog ut katter ur rööven! >.< 

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-01 11:25:37 följande:
    Det är jag också. Och även om jag inte är primärt inställd på kvinnor så är jag väldigt bra på att ta hand om dem. 
    .......and when everything else fails - red wine! 
    Nej, det är ju inte jag heller. Jag tror du och jag är de minst bisexuella kvinnorna i tråden.
    Men just nu tar jag vad som helst (no pun intended). 
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:27:28 följande:
    Just det Kakaa tryckte ut stora korvar ju

du har bra minne.....jag börjar bli senil...
    Precis stora korvar = kan inte ta bra betalt för analknullandet.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-01 11:27:20 följande:
    Ja jag tror det är frustrerade herr S om det inte är en viss liten fröken som försöker vara rolig igen.

Jag hittade ett utmärkt hotell i veckan. Stora sängar och bjälkar i taket. Det blir utmärkt. 
    Jaså?
    På söder? Känner till ett liknande hotell där.