• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Ermenegildo skrev 2012-11-01 13:13:02 följande:
    AAaaargh, TOO MUCH INFORMATION!!!!
    Läs inte vad jag skriver.. Blunda! :C  Och jag leed faktiskt!
  • oOOo  oOOo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 12:54:28 följande:
    Visst är det vackert?
    Den var utställd på Moderna Museet i Sthlm 2004 tror jag. 
    Det är kanske så man skall läsa Antons inlägg?
  • Kakaa

Nu var jag duktig så jag funderar på och ge mig själv en klapp på axeln och en stor kopp kaffe.

• Ermenegildo

Missa inte följande:

Skrattande

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Kakaa

*drömmer sig bort* 

Bakom varje hörn gömmer sig ett äventyr.. Jag har spanat in mina, disken lr tvättvikning.. vad skall jag välja? -.- 
  • Kakaa

Oh, nu blev jag glad, det var en pojke som skickade denna till mig och sa att den handlade om mig. :D 

">

Ego-b00st

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-01 12:21:38 följande:
    Känslan av att vara bajsnödig och veta att det inte kmr gå och spola då vattnet är avstängt pga arbete.. jag får hålla mig en timme till :(
    haha vad roligt nu är kl. nästan 3...har du bajsat eller inte.....du och NG bor i samma stad kanske bajsa hos henne?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-01 14:56:22 följande:
    haha vad roligt nu är kl. nästan 3...har du bajsat eller inte.....du och NG bor i samma stad kanske bajsa hos henne?
    Näh dom satte igång vattnet för en timme sedan så jag har "ploppat".. *visar hänsyn för Ermenegildo*
  • Kakaa

Jag kan dessutom inte "ploppa" hos andra.. mina "ploppar" är för skygga och nervösa utav sig.