• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-04 23:26:16 följande:

Jag besitter faktiskt fantastiska matlagningsskills. Jag älskar att njuta och att ge njutning. Att bjuda på mat som man njuter av ger både mig en kick att laga, servera och njuta av själv.

Ja det har jag alltid trott. En väldigt bra egenskap tycker jag. Att njuta av en god middag och sen njuta av den som tillagat den är helt perfekt .

För den delen har jag en fetish för kvinnor som står vid spisen/diskbänken. Får svårt att hålla fingrarna i styr då och måste klämma lite.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Varför skulle jag börja tänka på det? Blev sugen på att ha sex på en diskbänk nu. Köket är definitivt en favoritplats att ha sex på. Ett bastant köksbord går rätt bra det med.

• Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-04 23:40:05 följande:
    Ja det har jag alltid trott. En väldigt bra egenskap tycker jag. Att njuta av en god middag och sen njuta av den som tillagat den är helt perfekt .

För den delen har jag en fetish för kvinnor som står vid spisen/diskbänken. Får svårt att hålla fingrarna i styr då och måste klämma lite.

Haha, med dig i köket skulle inget bli gjort. Såvida du inte lagar det själv förstås. Och jag är övertygad om att PM är en utmärkt kock.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-04 23:49:23 följande:

Haha, med dig i köket skulle inget bli gjort. Såvida du inte lagar det själv förstås. Och jag är övertygad om att PM är en utmärkt kock.

Satsa (pun not intended) på långkok är ett tips . Inget som lätt bränns vid.

Vad skall man laga och bjuda dig på? Coq au vin kanske.
  • ulfsas

God morgon Agri om du fortfarande är vaken. Här ringde det kl 0410. Urrk

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-04 23:13:32 följande:
    Oh ja, jag är sjukt allmänbildad.

......alt google is your friend. 
    haha
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

Hej alla trashare!

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place

God morgon! 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.