• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-05 16:33:06 följande:
    hallå gänget!

Hej kakan. Står du här och smular?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-05 16:40:13 följande:

Hej kakan. Står du här och smular?
    Jaa, jag blir allt lite smulig i knäna när jag bemöts med sådana söta repliker. Skäms
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-11-05 12:41:40 följande:
    Känner att vi inte riktigt styrt upp rapporteringen här alltså.

Dvs
    A) Har Mrs nuppat?
    B) Är Mrs på tjocken? 
    A) Ja
    B) Nej
  • Aynrand

vad gör du?

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • MrsAssault

Men ja, min man kom hem för ett halvår sen och Jason sliter bort tangenterna på datorn såfort han kommer åt så jag kan inte sitta vid datan, hadeinte kunnat det ändå iofs för han är för aktiv

• PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-11-05 17:53:15 följande:
    Men ja, min man kom hem för ett halvår sen och Jason sliter bort tangenterna på datorn såfort han kommer åt så jag kan inte sitta vid datan, hadeinte kunnat det ändå iofs för han är för aktiv

Låter som du har full sysselsättning i alla fall
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-11-05 15:23:42 följande:
    Det gör vi faktiskt, Mrs, vi har avhandlat mitt besök på Statens Museum för Modern konst, i København då, en synnerligen intressant, och alldeles för kort, diskussion, om jag själv får säga det.

Och välkommen tillbaka, Mrs, hoppas du mår nåt så in i helvete bra.....Hjärta 
    tack, det gör jag Hjärta
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-11-05 17:54:37 följande:

Låter som du har full sysselsättning i alla fall
    Japp, nu sitter han och biter mig i knäna å gnäller. Jason alltså. Så det är bäst jag leker lite
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2012-11-05 17:55:22 följande:
    tack, det gör jag Hjärta
    Kolla vem som är här! Kul att se dig!

Sist vi "såg" dig så räknade du timmarna till din man skulle komma hem så du skulle få kuk.....

har din nedräkning börjat igen?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-11-05 17:57:05 följande:
    Japp, nu sitter han och biter mig i knäna å gnäller. Jason alltså. Så det är bäst jag leker lite

Haha tur att du la till det så vi inte trodde det var din man . Välkommen tillbaka Mrs