• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-11-05 11:27:48 följande:

Haha vissa saker är sig lika .
    Det är som Days of our lives, man slutar kolla i typ tre år och sen när man kommer tillbaks så håller Stefano fortfarande på och smider planer.
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-11-05 12:26:10 följande:
    Det är som Days of our lives, man slutar kolla i typ tre år och sen när man kommer tillbaks så håller Stefano fortfarande på och smider planer.
    Jag känner mig helt lost på Days of our lives. Å andra sidan så känns det ung lika viktigt att ha koll på vad som händer här inne. Fast det förstås, det är betydligt mer underhållande här.

Och hej Mrs förresten. Solig 
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-11-05 11:25:57 följande:
    Hej! Först tänkte jag "vaf.. snackar de arkitektur, vad händer? Har jag varit borta så länge???" Sen läste jag lite till och pustade ut
    Gah jag saknar dig!!!

Kom tillbaks! Vad gör du? Är du på smällen igen? Va!? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 12:31:23 följande:
    Gah jag saknar dig!!!

Kom tillbaks! Vad gör du? Är du på smällen igen? Va!? 
    Det kan hon väl omöjligen vara. Vi skulle väl få en noggrann rapport utskriven i fem ex när första nuppet var klart. Jag har verkligen inte sett något sådant.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-05 12:32:42 följande:
    Det kan hon väl omöjligen vara. Vi skulle väl få en noggrann rapport utskriven i fem ex när första nuppet var klart. Jag har verkligen inte sett något sådant.
    Jaså?
    Det missade jag.

Fick ett sms för typ 1 år sedan om att hon säkert snart skulle vara knocked up igen. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 12:34:55 följande:
    Jaså?
    Det missade jag.

Fick ett sms för typ 1 år sedan om att hon säkert snart skulle vara knocked up igen. 
    Känner att vi inte riktigt styrt upp rapporteringen här alltså.

Dvs
    A) Har Mrs nuppat?
    B) Är Mrs på tjocken? 
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-05 12:41:40 följande:
    Känner att vi inte riktigt styrt upp rapporteringen här alltså.

Dvs
    A) Har Mrs nuppat?
    B) Är Mrs på tjocken? 
    Ja.

Mrs? 
  • Aynrand
    Hej! Först tänkte jag "vaf.. snackar de arkitektur, vad händer? Har jag varit borta så länge???" Sen läste jag lite till och pustade ut
    vissa saker är stabila...........
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Anton Chigurh
    Det gör vi faktiskt, Mrs, vi har avhandlat mitt besök på Statens Museum för Modern konst, i København då, en synnerligen intressant, och alldeles för kort, diskussion, om jag själv får säga det.

Och välkommen tillbaka, Mrs, hoppas du mår nåt så in i helvete bra.....Hjärta 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.