• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:48:11 följande:
    ...Och något att skölja ner det med...
    Det följer med...
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-05 08:49:50 följande:
    Det följer med...
    En komplett frukost med andra ord.

Puss! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:50:45 följande:

Puss! 
    Ja, önskas något annat?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:50:45 följande:

Puss! 
    En kopp te...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:54:43 följande:
    Ja men det kanske är en mer privat konversation
    haha
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:55:04 följande:
    Te är gott.

brukar inte vara te-fantast. jag kan dock bli mkt förtjust i teer som sweet chili eller med stjärn anis...
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-05 08:23:23 följande:
    Jag älskar shabby chic
    grejen är den att shabby chic är tidslös i frankrike, alltid varit där sålångt jag kan minnas...nu tar den stil över efter den så TRÅKIGA italienska eller danska sterila stilen.

Det är svårt att åstadkomma den stil i Sverige för fastigheterna är så nya...en gammal fastighet från allt från medeltid till 1800 talet kan lätt ge en mkt skön slitet stil med elegans...det passar helt enkelt inte i ett hem som är byggd i trä och har glansiga trägolv.....och där man gillar lätt krystade inredningar

Vem skall ta hand om mitt morgonstånd?
    Lille Birger sken till en början upp när han läste chubby chicksGlad Sen förstod han att det var något helt annat.
  • MrsAssault

Hej! Först tänkte jag "vaf.. snackar de arkitektur, vad händer? Har jag varit borta så länge???" Sen läste jag lite till och pustade ut

• PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-11-05 11:25:57 följande:
    Hej! Först tänkte jag "vaf.. snackar de arkitektur, vad händer? Har jag varit borta så länge???" Sen läste jag lite till och pustade ut

Haha vissa saker är sig lika .
    Is sex dirty? Only if it's done right