• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 22:05:46 följande:
    Alltså det som stör mig med Birgers bilder är ALLTID omgivningarna dessa kvinnor befinner sig i.
    Fula möbler, golv, tapeter, kläder (om de finns) osv.

Gardinerna glömde du nämna.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 23:19:45 följande:
    Latten kostade 32 kr, glassen 35 kr. Och jag hade beställt till dig med.

Fast jag blev avslängd från bussen för att jag antastade en man som verkade väldigt välutrustad, det kändes så iaf. Hur som helst fick jag ta taxi hem, det gick på 250 spänn på ett ungefär. Möjligen kan du betala taxichaffisen med en avsugning. Om du föredrar det. 
    Vad i helvete.......menar du 250 spänn PLUS bussbiljetten ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan

Fast jag blev avslängd från bussen för att jag antastade en man som verkade väldigt välutrustad, det kändes så iaf. Hur som helst fick jag ta taxi hem, det gick på 250 spänn på ett ungefär. Möjligen kan du betala taxichaffisen med en avsugning. Om du föredrar det. 

Du behöver appen.

">

(den kommer ca 1:30)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 23:41:09 följande:
    Aynrand använder sig av många naturliga kryddor i maten "och".
    Jag skulle kunna utveckla det här ämnet lite men det skulle bli alldeles groteskt och förstöra den fina tråden så jag avstår.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-05 23:49:44 följande:
    Jag skulle kunna utveckla det här ämnet lite men det skulle bli alldeles groteskt och förstöra den fina tråden så jag avstår.
    För säkerhets skull går jag å lägger mig. 

Men jag kommer inte kunna somna....................250 ( tvåhundra femtio !!! ) spänn................!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Hade du satt dig i hans knä och lapdansat istället hade nog responsen blivit bättre.

• och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-05 23:53:27 följande:
    För säkerhets skull går jag å lägger mig. 

Men jag kommer inte kunna somna....................250 ( tvåhundra femtio !!! ) spänn................!
    Ja. Och allt är ditt fel. Hade du bara kommit så...........................!!!
    The hard way is the right way.