• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 18:00:42 följande:
    Förlåt.      lille Birger tyckte att den var fin, iaf ganska. Rynkar på näsan

Det enda jag kan göra nu är att kompensera med en finare bild:

Hmm, jaa...joo, jag skall fundera på om jag kan förlåta dig, Birger, den här var väldigt fin och tillmötesgående, det må jag tillstå, men chocken har ej lagt sig sen kasslern du postade tidigare. Jag tror tom jag tuppade av en stund, Birger, så traumatiskt och upprörande var ditt tilltag.

Jag funderar fortfarande........ 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och

Jag tänker också på analsex. Trots dina bilder, Birger.

The hard way is the right way.
  • Aynrand

varje hederlig kvinna behöver analsex
    vad säger du sköna NG?

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-11 22:13:00 följande:
    varje hederlig kvinna behöver analsex
    vad säger du sköna NG?
    Min behovslista är lång men ja, analsex står nog på sid 1
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-11 21:56:59 följande:
    HAHAHAHAHA!!!! Kassler! jag döööör.. jag som var kåt, men det är så borttrollat nu! OH! 

Birger min älskade, ibland fungerar dina bilder som preventivmedel! <3 
    Förlåt. Rynkar på näsan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-11 22:02:03 följande:
    Hmm, jaa...joo, jag skall fundera på om jag kan förlåta dig, Birger, den här var väldigt fin och tillmötesgående, det må jag tillstå, men chocken har ej lagt sig sen kasslern du postade tidigare. Jag tror tom jag tuppade av en stund, Birger, så traumatiskt och upprörande var ditt tilltag.

Jag funderar fortfarande........ 
    Oj! Förvånad Var det så illa?

Kan denna bilden få dig på bättre humör:

?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 22:17:24 följande:
    Min behovslista är lång men ja, analsex står nog på sid 1
    jag tycker att JAG skall stå överst på den lista eller inte långt ifrån i alla fall
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-11 22:31:09 följande:
    jag tycker att JAG skall stå överst på den lista eller inte långt ifrån i alla fall
    Du står högt upp
    Skulle sakna dig väldigt mycket om du inte fanns i mitt liv på ett eller annat sätt! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • ulfsas
    lille Birger skrev 2012-11-11 22:24:13 följande:
    Förlåt. Rynkar på näsan

Oj! Förvånad Var det så illa?

Kan denna bilden få dig på bättre humör:

?

Gillar de patriotiska förgerna på trosorna.
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 22:36:21 följande:
    Du står högt upp
    Skulle sakna dig väldigt mycket om du inte fanns i mitt liv på ett eller annat sätt! 
    Woaw detta var väldigt snällt sagd....jag är lite rörd och jag tycker samma sak om dig, Bara så du vet!
    Vad fin du är!
  • lille Birger
    ulfsas skrev 2012-11-11 22:38:34 följande:
    Gillar de patriotiska förgerna på trosorna.
       Ja, man kan tro att de ska gå och kolla på landskamp i någon sport.

Aynrand, hur tolkade du bilden?