• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

Jag fick kaffe i sängen av mina döttrar och så låg vi kvar och pratade och kramade i en timma åt frukst runt kl.11

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • lille Birger

Jag fick en teckning av Nallen som han tydligen har jobbat med i 2 veckor! Solig

Den föreställer en kamel och en gullig apunge.

• Kakaa

Jag ringer och grattar min far på morsdag.. 

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 11:37:24 följande:
    Säkert väldigt välförtjänt PM
    Gulligt!

Välförtjänt vet jag inte med tanke på hur mycket jag retades med äldsta dottern igår när hon var på bitch humör. Då kan jag inte låta  bli att retas istället för att göra det det mest vettiga och låta henne vara. Då slutar det med stora drama scener. Det är lite  mer sydländskt temparamentsfullt här hemma än svalt nordiskt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger

Fick även en kram av Nallen när jag vaknade, han stigit upp innan mig. Glad

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-11 12:43:12 följande:

Välförtjänt vet jag inte med tanke på hur mycket jag retades med äldsta dottern igår när hon var på bitch humör. Då kan jag inte låta  bli att retas istället för att göra det det mest vettiga och låta henne vara. Då slutar det med stora drama scener. Det är lite  mer sydländskt temparamentsfullt här hemma än svalt nordiskt.
    Då vet man att man lever!
    Gott!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa

Grattis alla pappor här inne också.. Och Grattis NG! För att du är så söt.

• Kakaa

Människor är kannibaler, tänk alla bebisar som svalts i porrfilmer och hushåll. :O små simmande bebisar.. jisses. xD