• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 12:58:08 följande:
    Grattis till dig också Kakaa!

För allt!
    *snyft*
    Oh! *hålla om* 
  • Kakaa

Min gubbe hade tråkigt, han skickade en bild på ett namn åt mig.. R***ard Bögvad..

• lille Birger

NG, har du tagit promenad än, som Aynrand beordrade dig att göra?

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 15:00:20 följande:
    NG, har du tagit promenad än, som Aynrand beordrade dig att göra?
    I går tog jag en promenad, Birger, 20,6 km, kostade mig runt 1650 kalorier. Ändå hade jag varit på gymmet på förmiddagen. Så jag var tvungen till att tvinga i mig en helvetes massa glass och choklad på kvällen. Bara för att kompensera energiförlusten, liksom. Ja, lite så....

Och så har jag varit på gymmet idag igen. Men det har inte blivit någon promenad idag. Inte än i alle fall. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan

Shit, jag missförstod receptet. Jag lagar Coq au vin men trodde det stod Cock au vin. Nu har jag en ingrediens som jag inte vet vad jag skall göra med. Pitt i panna kanske?

(sorry men jag är rätt infantil)

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-11 15:49:57 följande:
    I går tog jag en promenad, Birger, 20,6 km, kostade mig runt 1650 kalorier. Ändå hade jag varit på gymmet på förmiddagen. Så jag var tvungen till att tvinga i mig en helvetes massa glass och choklad på kvällen. Bara för att kompensera energiförlusten, liksom. Ja, lite så....

Och så har jag varit på gymmet idag igen. Men det har inte blivit någon promenad idag. Inte än i alle fall. 
    Oj. Förvånad Det var inte dåligt!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-11 15:58:34 följande:
    Shit, jag missförstod receptet. Jag lagar Coq au vin men trodde det stod Cock au vin. Nu har jag en ingrediens som jag inte vet vad jag skall göra med. Pitt i panna kanske?

(sorry men jag är rätt infantil)
    Hahaha, PM, för helvete !!!!!!

lolslap 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    och skrev 2012-11-11 00:18:09 följande:
    Förvisso.

Du skulle också kunna ge komplimanger och säga att alla den fetaste rumpan du har sett? 
    Är det en komplimang som går hem hos tjejerna?