• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-10 23:55:48 följande:
    Det är sant.

Dessutom skulle man ju bara läsa vissa ord i Antons inlägg med. 
    Du slukar samtliga mina inlägg, Gumman,Hjärta med hull och hår. Kursiv eller inte....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 00:04:24 följande:
    Och häng inte upp dig på det.

Vissa har mycket värre problem: 
    Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    lille Birger skrev 2012-11-11 00:04:24 följande:
    Och häng inte upp dig på det.

Vissa har mycket värre problem: www.familjeliv.se/Forum-4-51/m67485403-1.html
    Förvisso.

Du skulle också kunna ge komplimanger och säga att alla den fetaste rumpan du har sett? 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 00:18:09 följande:
    Förvisso.

Du skulle också kunna ge komplimanger och säga att alla den fetaste rumpan du har sett? 
    Jag skulle också kunna säga, Annelie,Hjärta att du är en av dom absolut vackraste kvinnorna jag sett. Någonsin. På riktigt, och, att du dessutom har en ängels fairy1.gifröst. Och jag överdriver inte. Inte ett jävla dugg. Seriöst alltså....
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-11 01:27:55 följande:
    Jag skulle också kunna säga, Annelie,Hjärta att du är en av dom absolut vackraste kvinnorna jag sett. Någonsin. På riktigt, och, att du dessutom har en ängels fairy1.gifröst. Och jag överdriver inte. Inte ett jävla dugg. Seriöst alltså....
    Tack.

Hur många ingår i de vackraste kvinnorna du har sett? Tusen? Tiotusen? Hundratusen?

Jag är bara nyfiken.    
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-10 23:11:03 följande:
    Jag menar allvar, Kakaa, jag ger inte komplimanger utan att verkligen mena dom. Visst, jag är generös med komplimanger, men jag menar dom lika förbannat fullt ut. 
    Jätte snältt. :)
  • Kakaa

snällt* Gah, somna om som gäller för min del.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 01:38:25 följande:
    Tack.

Hur många ingår i de vackraste kvinnorna du har sett? Tusen? Tiotusen? Hundratusen?

Jag är bara nyfiken.    
    Under tusen. Tror jag. Definitivt under tiotusen. Nu vet du. Älskling.Hjärta

Men du är en av dom. Tror jag.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-11 10:14:01 följande:
    Under tusen. Tror jag. Definitivt under tiotusen. Nu vet du. Älskling.Hjärta

Men du är en av dom. Tror jag.
    Suck.

Män... 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 10:21:34 följande:
    Suck.

Män... 
    Du frågade, Älskling.Hjärta Jag tyckte jag är snäll som svarade. Trots att jag är man....