• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 00:02:23 följande:
    Ni känns ganska gamla hela bunten.
    Har ingen aning om vad ni pratar om.

Jag fick visa leg på systemet i fredags och Aynrand kan intyga det. Jag får alltid visa leg där. En ung kvinnas svansföring med en äldre kvinnas vishet och en touch av salope, det är jag.

Jag förväntar mig någon typ av medhåll här.

Snälla?
    allt stämmer, det kan jag intyga...
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 08:12:32 följande:
    Haha tack fina du
    Är du naken?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa

Jag gillar säckpipans ljud, kan det vara för att jag är rödhårig? :(

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 00:02:23 följande:
    Ni känns ganska gamla hela bunten.
    Har ingen aning om vad ni pratar om.

Jag fick visa leg på systemet i fredags och Aynrand kan intyga det. Jag får alltid visa leg där. En ung kvinnas svansföring med en äldre kvinnas vishet och en touch av salope, det är jag.

Jag förväntar mig någon typ av medhåll här.

Snälla?
    Lite sent, men. Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 07:55:12 följande:
    Haha...
    Har aldrig hört det uttrycket PM. Berätta?

Lilla flicksnärta, har du inte hört det uttrycket? Det är när man medvetet fiskar komplimanger, ofta då genom att vara självkritisk typ "Jag är så ful" och alla i omgivningen säger "Men åh du som är så snygg bla bla".

Känns det igen? Tror ännu jag inte träffat  på en kvinna som inte använder det på något sätt. Säkert män med. Det ser man exempel på i trådar här på fl, typ "Min kuk är 19 cm, är den tillräckligt stor?"
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • ulfsas

Någon som vet varför ''Vad vill DU ha just nu'' tråden är stängd av moderator?

Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)