• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-12 22:56:14 följande:
    Jag kan refrängen baklänges.

ok....

På tal om kukångestmannen så tänker jag däremot på den här låten:

">

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-12 22:56:38 följande:
    Ja, vad fan startade du den för? Det är ju som att starta en tråd om varför kvinnor måste acceptera analsex. Gör det när du ändå är igång, vet jag.
    Håller med Ermene. Inte för att jag gillar analsex eller så.....bara för att det var en fin idé.
    Naughty by nature
  • Driftwood
    Agridulce skrev 2012-11-12 22:56:14 följande:
    Jag kan refrängen baklänges.
    Baklänges, no surprise. 
  • lille Birger
    Ermenegildo skrev 2012-11-12 22:10:32 följande:
    Ja, fina. Och jag kan riktigt se Birger framför skärmen säga: WHAT?? UNgefär som jag brukar säga när han lägger upp sina julskinkor.
    Exakt det inträffade, men lille Birger skrev inget...        han ville inte förstöra stämningen så han höll tyst.
    Agridulce skrev 2012-11-12 22:15:16 följande:
    Nu känner jag mig helt lost här?
    Bilden ligger i min mapp "starka bilder"  Mitt bland alla degiga rumpor finns det helt sonika en bild på lille Birger.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-12 22:59:30 följande:
    Den där borde du få en rejäl jäkla pungspark för. Demon

Har du något emot MA Numinnen eller?
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-11-12 22:59:33 följande:
    Bilden ligger i min mapp "starka bilder"  Mitt bland alla degiga rumpor finns det helt sonika en bild på lille Birger.

Sant, jag hade faktiskt sett den. Men är mer impad av att du har ett rumpgalleri.
    Naughty by nature
  • Ermenegildo
    lille Birger skrev 2012-11-12 22:59:33 följande:
    Exakt det inträffade, men lille Birger skrev inget...        han ville inte förstöra stämningen så han höll tyst.

Haha, du är betydligt mer finkänslig än jag. Jag har redan påstått i en annan tråd att du tänder på kvinnor som väger ett kvarts ton.

Och även jag var ju tvungen att kolla in Birgers obligatoriska badrumsspännarbild. Den var ändå betydligt bättre än de där avatarbilderna på spända bringor som verkar så populära bland vissa FL-raggare. (De som inte fattat att det är mycket coolare att lägga in en bild på Johnny Depp, alltså.)
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-12 23:03:50 följande:
    Haha, du är betydligt mer finkänslig än jag. Jag har redan påstått i en annan tråd att du tänder på kvinnor som väger ett kvarts ton.

Och även jag var ju tvungen att kolla in Birgers obligatoriska badrumsspännarbild. Den var ändå betydligt bättre än de där avatarbilderna på spända bringor som verkar så populära bland vissa FL-raggare. (De som inte fattat att det är mycket coolare att lägga in en bild på Johnny Depp, alltså.)

Jag har en enorm aversion mot män som har spända bringor avatarer. Dessutom verkar många av de som har den typen av avatarer dessutom vara ännu mer pantade än vad deras avatarer gör intryck av.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-12 23:03:14 följande:

Har du något emot MA Numinnen eller?
    Ja
    Naughty by nature