• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    och skrev 2012-11-12 21:28:07 följande:
    Jag är nog den godaste människan av oss alla.
    Samt den osynligaste.
    The hard way is the right way.
  • Driftwood
    och skrev 2012-11-12 21:53:56 följande:
    Samt den osynligaste.
    Du vet, godhet går sällan ostraffad. Men det är väl därför du är god antar jag
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 21:51:42 följande:
    Igen?
    NG har mkt bra poänger och det händer att jag till och med håller med dig...
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • och
    Driftwood skrev 2012-11-12 21:57:30 följande:

Japp. Jag har baktankar kan man säga. 
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    Driftwood skrev 2012-11-12 21:57:30 följande:
    Marquis de Sade var duktig på att bevisa detta samband
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-12 21:59:12 följande:

Japp. Jag har baktankar kan man säga. 
    intressant
  • Ermenegildo
    Aynrand skrev 2012-11-12 21:48:42 följande:
    de gillar jag

Ja, fina. Och jag kan riktigt se Birger framför skärmen säga: WHAT?? UNgefär som jag brukar säga när han lägger upp sina julskinkor.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Aynrand
    Ermenegildo skrev 2012-11-12 22:10:32 följande:
    Ja, fina. Och jag kan riktigt se Birger framför skärmen säga: WHAT?? UNgefär som jag brukar säga när han lägger upp sina julskinkor.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-11-12 19:09:27 följande:
    Tror faktiskt att du till och med har bilden på datorn.

Nu känner jag mig helt lost här?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 19:30:54 följande:
    Haha så du hotar med stryk och sedan belöning för att få lite snusk eh
    Nu har du lite dålig koll. Det är ju stryk du kommer få. Fint svidande sådant.
    Naughty by nature