• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    och skrev 2012-11-13 10:09:58 följande:
    Tack. {#emotions_dlg.flower}
    Tacka inte för något jag kan göra för att jag vill.
  • Kakaa

Min mening blev fel.. "Tacka inte mig för något som jag vill göra." så.

• MrC

Jag känner mig som WT, måste vara det.

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-13 10:58:22 följande:
    Jag känner mig som WT, måste vara det.
    Äter du falukorv, isf är du 100% WT!
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-11-13 10:15:52 följande:
    Håller med, jag gör ungefär detsamma. Jag har ju annat att göra ibland också.
    Ja, du leker ju "Luftens hjältar" :) 

*ryser bara utav tanken* 
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-11-12 23:10:49 följande:
    Åh är det erövringar och troféer?
    Nej. Skäms   Bilderna på djuren som är i den andra mappen har jag inte heller någon direkt relation till, tyckte bara att de såg gulliga ut.
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-13 10:58:56 följande:
    Äter du falukorv, isf är du 100% WT!
    Jag tycker om falukorv, men det är nog två veckor sedan senast. Hur lång är preskriptionstiden?
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-13 11:03:32 följande:
    Jag tycker om falukorv, men det är nog två veckor sedan senast. Hur lång är preskriptionstiden?
    bara du tittar på en falukorv är du WT! ;) 
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-13 11:04:22 följande:
    bara du tittar på en falukorv är du WT! ;) 
    Jag har blänkt på den där jävla falukorven på ICA i flera veckor nu...alltså är jag WT.