• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:17:38 följande:
    Haha nej det var inte rätt Aynrand!
    tell me what u want me to say babe!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place

Nej jag kan inte Aynrand.
    Men ok;

"Kom Maria jag så åker vi till Karibien, där ska vi knulla, röka ganja och du får dricka mörk rom medan jag smuttar på mitt röda vin"

Säg så?
    Säg det och mena det

• Aynrand

Kom Maria jag så åker vi till Karibien, där ska vi knulla, röka ganja med bong och du får dricka mörk rom medan jag smuttar på mitt röda vin

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:25:02 följande:
    Haha ganja med bong?

När åker vi?
    Du ljuger väl inte för mig A y n r a n d?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:25:02 följande:
    Haha ganja med bong?

När åker vi?
    Du ljuger väl inte för mig A y n r a n d?
    .
    förlåt jag ljög...det går inte att röka ganja med bong....funkar bättre med hasch...
  • PrimitivMan

Inte nog med att det snackas en massa snusk här! Nu talas det även om inmundiga alkohol och röka illegala substanser.

Och åka till Västindien. Har ni tänkt på den miljöpåverkan det har. Nej jag rekommendera en cykeltur och att dricka okolsyrat kranvatten på sin höjd.

Det här en familjelivssida. Skärpning!!! Tänk på att ni skall vara ett gott föredöme för de kommande generationerna.

/ Hederlig skattebetalare

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-13 20:31:56 följande:

Inte nog med att det snackas en massa snusk här! Nu talas det även om inmundiga alkohol och röka illegala substanser.

Och åka till Västindien. Har ni tänkt på den miljöpåverkan det har. Nej jag rekommendera en cykeltur och att dricka okolsyrat kranvatten på sin höjd.

Det här en familjelivssida. Skärpning!!! Tänk på att ni skall vara ett gott föredöme för de kommande generationerna.

/ Hederlig skattebetalare

du menar kommunalt vatten