• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 14:18:24 följande:
    Givetvis har jag rumpparfym Birger.

Dock inte direkt på anus, där måste det vara slickvänligt.
    Det finns vattenbaserade PH-vänliga oljor man kan smörja in anus med som luktar gott. ;)
  • Kakaa

Detta vet jag då jag faktiskt har tre st.. Solig

Melon, Honung och skratta inte nu, men hallonbåtar!

• lille Birger

Lille Birger känner sig nästan lite dum och osofistikerad som inte kan så mycket om parfymer, oljor och sånt där. Skäms

Birger har bara en enda deoderant som han fick av mamma förra julen, vilken han kladdar ned armhålorna med innan han går till skolan.

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-15 14:25:38 följande:
    Lille Birger känner sig nästan lite dum och osofistikerad som inte kan så mycket om parfymer, oljor och sånt där. Skäms

Birger har bara en enda deoderant som han fick av mamma förra julen, vilken han kladdar ned armhålorna med innan han går till skolan.
    Det är bra då luktar du gott
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-15 14:27:01 följande:
    Det är bra då luktar du gott
    Ja, förhoppningsvis. Nalle
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 13:22:42 följande:
    The pot calling the kettle black.

Typ . Dock behöver inte "pervosar" betyda något dåligt. Beror på vad man har för referensramar.

Pervosar!!! (inkluderar Agri) 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 15:24:11 följande:
    Mitt anus smakar salope Kakaa, jag behöver inga hallonbåtar
    Men mkt gulligt!
    Påminner det möjligen om lakrits

Lakrits är nämligen jävligt gott, speciellt i Te..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.