• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Lagom doft är en nyans av parfym. Det är lite motbjudande med kvinnor som dränker sig själva i starka dofter och som är livrädd för naturliga dofter. Vem vill ha en parfymerad fitta? Sperma som smakar menthol?

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Vem har pratat om att dränka sig i parfym?

Alla parfymer och dofter, även naturliga, kommer i varianten lagom. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa

Parfym... 

*suckar*

Jag går väl och kramar kudden ist då.. 

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-15 10:23:33 följande:
    Parfym... 

*suckar*

Jag går väl och kramar kudden ist då.. 
    Nej!
    Du kan inte sova nu.
    Upp och hoppa! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 10:25:53 följande:
    Nej!
    Du kan inte sova nu.
    Upp och hoppa! 
    :C Parfym har man endast pyttelite när man skall vara extrafin.. annars räcker det med en väldoftande deo/bodylotion och duschcream samt schampoo balsam oh fan vad grejjer vi tjejer använder. :S 

HUR SOM!

Parfym är tråkigt, och jag får astmaattacker bara av att tänka på´t ;) 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 10:22:40 följande:
    Vem har pratat om att dränka sig i parfym?

Alla parfymer och dofter, även naturliga, kommer i varianten lagom. 

Nej jag har inte sagt att ni undersköna och fantastiska kvinnor i den här tråden gör det . Jag menar rent generellt när man gör det. Typ dränk alla naturliga dofter. Inte för att jag direkt vill känna svettlukt, men en naturlig lukt i kombination med en lagom nyans av parfym är sexigt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-15 10:19:19 följande:

Lagom doft är en nyans av parfym. Det är lite motbjudande med kvinnor som dränker sig själva i starka dofter och som är livrädd för naturliga dofter. Vem vill ha en parfymerad fitta? Sperma som smakar menthol?

Jag har glidmedel som smakar hallon och persika.. :>> 

(Kom hem till en kompis vars tvål luktade presic som hallonglidmedlet) Jag fnittrade. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-15 10:27:58 följande:
    :C Parfym har man endast pyttelite när man skall vara extrafin.. annars räcker det med en väldoftande deo/bodylotion och duschcream samt schampoo balsam oh fan vad grejjer vi tjejer använder. :S 

HUR SOM!

Parfym är tråkigt, och jag får astmaattacker bara av att tänka på´t ;) 
    Ja alltså jag håller med, men jag gillar parfym. Dock betyder det iiiiinte att jag dränker mig i den eller kombinerar 626 sorter.

Men jag gillar en hint av parfym. En HINT!
    Så när någon kommer nära och sniffar i nacken tänker de "mmm..." 
    Många parfymer jobbar dessutom med vår naturliga doft och vår naturliga doft påverkar hur parfymen upplevs