• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

Wtf??? Inga jäkla gelehallon el annat mög i min rumpa. En kropp (inkl baken) ska lukta naturligt.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 15:22:01 följande:
    Självklart är det inte dåligt PM.
    Du pekar alltid ut det självklara

Någon måste förklara för de som smyger runt i trådarna och kanske inte har alla definitioner klara för sig. Som att tex "Slyna" inte är ett skällsord utan något fint.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

Jag tycker det känns exotiskt när det luktar gelebåtar ur rumpan! Jag dömer inte er, döm inte mig! :(

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-15 15:52:24 följande:
    Wtf??? Inga jäkla gelehallon el annat mög i min rumpa. En kropp (inkl baken) ska lukta naturligt.

Så sant. En slyna skall lukta (och smaka slyna). 

Mmm en fuktig kåtslyna med lätta inslag av läder är en trevligt doft. Eller en Champagnesmakande djupkyss med en kvarhängande bouquet av fellatio.

Jag har lämnat det här med vinprovning bakom mig och tycker det är betydligt roligare med slynprovning.

Haha jag kommer alltid att tänka på bröstvårtor när jag äter gelehallon. Känns en smula kinky att äta.   

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger

Idag har nallen och jag druckit mjölk. Solig

• Aynrand

Hej alla fina ni!
    Vilket intressant samtal jag har missat...älskar allt som har med rumpa att göra haha
    Jag ser fram emot att logga in igen runt 22.30 när jag kommer hem igen och snuska/läsa era inlägg om hur en slynas anus skall smaka o lukta haha

ps: jag är en riktig kulturkofta ikväll för jag skall på genrep på operan .... gäääsp!
    jag får väl leka fickpingis

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 15:24:11 följande:
    Mitt anus smakar salope Kakaa, jag behöver inga hallonbåtar
    Men mkt gulligt!
    Gud vad det låter gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-15 16:12:25 följande:

Så sant. En slyna skall lukta (och smaka slyna). 

Mmm en fuktig kåtslyna med lätta inslag av läder är en trevligt doft. Eller en Champagnesmakande djupkyss med en kvarhängande bouquet av fellatio.

Jag har lämnat det här med vinprovning bakom mig och tycker det är betydligt roligare med slynprovning.

Haha jag kommer alltid att tänka på bröstvårtor när jag äter gelehallon. Känns en smula kinky att äta.   

vilken beskrivning...jag hoppas att du läst boken "parfymen"

kvarhängande bouquet av fellatio.....

kvarhängande bouquet av Salope funkar också bra
    vad tycker du?

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-15 15:52:24 följande:
    bara buttplugs och kukar där eller hur?