• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-15 17:06:48 följande:
    Hej alla fina ni!
    Vilket intressant samtal jag har missat...älskar allt som har med rumpa att göra haha
    Jag ser fram emot att logga in igen runt 22.30 när jag kommer hem igen och snuska/läsa era inlägg om hur en slynas anus skall smaka o lukta haha

ps: jag är en riktig kulturkofta ikväll för jag skall på genrep på operan .... gäääsp!
    jag får väl leka fickpingis

Nähä, har absolut inte märkt att du är intresserad av allt som har med rumpor att göra .

Om jag skall uttrycka min ödmjuka inställning i frågan så tycker jag inte en slynas anus skall smaka och lukta något speciellt. Varken hallonbåtar eller eh suspekta dofter. Då vill jag inte ha varken min näsa eller tunga för nära.

Fickpingis är en utmärkt syssla på kulturkvällar. Eller ännu bättre, det är att gå ut kalsingar och använda byxor med hål i fickan och sen säga åt sitt kvinnliga sällskap "Jag har något i min ficka åt dig".

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 18:23:17 följande:
    Sluta runka på operan Aynrand!
    Herregud.

En del föreställningar låter lite porriga. Cosi fan tutte tex
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Fast jag tycker att dofter är kul att leka med. Såväl naturliga som onaturliga. Sperma är en doft jag älskar. Men en hint av parfym eller annat är underbart. Sensuella, kryddiga dofter. Jag har en mkt känslig näsa och dofter, liksom mycket annat, är saker som kan trigga våra sinnen. Både naturliga och "onaturliga" dofter.

Dessvärre är min näsa också känslig för äckliga dofter. Jag kan få kväljningar och spy, av en äcklig doft.