• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 19:58:13 följande:
    Ja förfan!

Blir ju perfekt det! Tungan ute
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-13 19:48:55 följande:
    Nu har jg varslat svågern om vräkning! ska hyra ut hans rum fr 1a okt
    Vad hände med  :    "Skit på er"

Känns som att du inte är dig riktigt lik. Du mår väl hoppas jag. Gravid och allt. {#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 20:01:33 följande:

Känns som att du inte är dig riktigt lik. Du mår väl hoppas jag. Gravid och allt. {#emotions_dlg.flower}
    Skit på dig!!!!!!!!!!!!!
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-13 20:06:15 följande:
    Skit på dig!!!!!!!!!!!!!
    Sådärja, nu känner jag mig lugn igen. Fan va du skräms.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FreeForAll
    MrsAssault skrev 2011-09-13 19:48:55 följande:
    Nu har jg varslat svågern om vräkning! ska hyra ut hans rum fr 1a okt

Men du skulle ju komma hit? Hur gar det med magen?
    Det ante mig.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 20:01:33 följande:

Nä men seriöst, det här är ju en snäll tråd. Gå in i den andra så kan jag rip you a new asshole
  • Yoyna

Ja, snälla, vi kan väl bara tycka om varandra (på ett eller annat sätt här? Jag vill baaara ha kärlek!

• Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-13 20:07:52 följande:
    Nä men seriöst, det här är ju en snäll tråd. Gå in i den andra så kan jag rip you a new asshole
    Jag är så nöjd med mitt rövhål som det är. Men tack för vänligheten.
Svar på tråden Trash-tråden