• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 20:04:15 följande:
    Mrs har alltiid varit snäll.
    Jag vet, jag var bara orolig för henne. Lovar. Har inga som som helst elaka avsikter.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    FreeForAll skrev 2011-09-13 20:07:16 följande:
    Men du skulle ju komma hit? Hur gar det med magen?
    Jo men det har blivit lite förskjutet nu av tusen olika anledningar,vi kommer så småningom
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 20:11:50 följande:
    Jag vet, jag var bara orolig för henne. Lovar. Har inga som som helst elaka avsikter.
    Guuu vad gulligt
  • FreeForAll

PUSS pa DIG! 

Tack for att jag far komma tillbaka. =) Hemtenta som ska in imorgon sa jag sitter har istallet for att skriva pa den....som det ska vara alltsa. Haha. P tror i alla fall att jag pluggar sa han haller barnen med sig nere.

Tanker ofta att jag borde hanga har mer men hinner ju knappt. =) Och nar jag gor det blir det bara  i skittradar...

Hur ar det med dig, snygging?         

Det ante mig.
  • MrsAssault
    FreeForAll skrev 2011-09-13 20:07:16 följande:
    Men du skulle ju komma hit? Hur gar det med magen?
    Och HEEEEEEJ hur mår du? Min mage mår bra, den är i v27 nu! Hjärta
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-13 20:09:31 följande:
    Ja, snälla, vi kan väl bara tycka om varandra (på ett eller annat sätt här? Jag vill baaara ha kärlek!
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
  • Nice Girl Wrong Place
    FreeForAll skrev 2011-09-13 20:13:23 följande:
    PUSS pa DIG! 

Tack for att jag far komma tillbaka. =) Hemtenta som ska in imorgon sa jag sitter har istallet for att skriva pa den....som det ska vara alltsa. Haha. P tror i alla fall att jag pluggar sa han haller barnen med sig nere.

Tanker ofta att jag borde hanga har mer men hinner ju knappt. =) Och nar jag gor det blir det bara  i skittradar...

Hur ar det med dig, snygging?         
    Pluggar du? Jag har ingen koll på vad du gör alls! Vad pluggar du?

Du citerade inte mitt inlägg men jag tog åt mig av "snygging"-delen och svarade
    Men jo tack, det är bara bra med mig!  
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 20:14:56 följande:
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
    Taaack! HjärtaNalletill bebbenSkålalkoholfri till dig (för jag tar mitt ansvar!!!)
Svar på tråden Trash-tråden