• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-17 10:12:06 följande:
    Ja....jo, då blir du nog glad, Kakaa, när jag berättar att jag inte har engelskt påbrå. Inte alls.
    Ja, du ler säkert jätte fint.
  • Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:12:02 följande:
    Jag sjunger så uselt att när jag använder Sound Hound får jag upp "only one person at the time please"
    Vi kan sjunga duett ihop? :> Vi kan bli nya Spice girls! 
  • Kakaa

GODMORGON!! alltså.. jag älskar morgonen.. speciellt när ni vaknar samtidigt.. det är så mysigt! som att jag är en liten flicka som väcker alla sina familjemedlemmar.. <3

*trasig och cäpä* 

• Kakaa

Engelsmän kan vara porriga pga deras engelska uttal, det där propra, ohoh.. men resten.. big no no.. 

irländare och skottar däremot.. OMNOMNOM! 

• Kakaa

Det är nu jag skall komma med den skrämmande nyheten att det finns värre skummisar än mig ute på FL. :o 

• Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:19:55 följande:
    My god vad du är morgonpigg Kakaa. Får ångest här.
    Jag är inte morgonpigg.. Jag är så trött så mina ögon kan klappa ihop när som helst.. jag blir dock överaktiv när jag är trött. :> 

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:13:04 följande:
    God morgon förresten.
    Morrn, Agri, jag har inte sovit en blund på hela jävla natten, har letat efter mina kalsonger jag snodde med mig hem från lumpen, dom är vita, kritvita, väldigt sköna, inte som mina BJÖRN BORG, men sköna, och en aning sladdriga. Jag hittade dom vid pass 06.53 nu på morgonen. Hoppas det är till belåtenhet.

Ha en bra dag.

Kram //Anton 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce

God morgon Anton.
    Hur ska jag veta att de är till belåtenhet?
    Föreslår att du skickar en bild med de vita på dig och en med BB. Du vet var min inbox bor.