• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 17:53:32 följande:
    Ja, något sådant önskar man nästan att det fanns dokumenterat. På film.
    Faktiskt, stillbilder!
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-16 15:02:26 följande:
    www.flashback.org/t1595181 Solig bara jag som skrattar så jag kiknar?
    det är faktiskt komiskt inte så att man blir kåt direkt  "en blandning av ansjovis och tonfisk" jag får lägga av med tonfisk ett tag framåt nu...
    haha
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-16 17:55:51 följande:
    det är faktiskt komiskt inte så att man blir kåt direkt  "en blandning av ansjovis och tonfisk" jag får lägga av med tonfisk ett tag framåt nu...
    haha
    Grillad tonfisk som är så gott, mmmh, med lime. <3
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-16 17:55:51 följande:
    haha
    Du som älskar tonfisk.
    Grillad alltså. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-16 17:56:18 följande:
    Grillad tonfisk som är så gott, mmmh, med lime. <3
    Det där håller nog Aynrand med om...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 23:30:53 följande:

Hoppas få höra mer om det i morgon.

Vem är underbara Antons favoritskådis? 
    Är lite pressed tidsmässigt just nu, kommer några dönickar om en stund, men jag återkommer i ämnet senare....

Lovar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 10:04:04 följande:
    Ja detta håller jag iofs helt, helt, helt med om.

Lite som att hoppa fallskärm

...Kan jag tänka mig. 
    Har du provat ???

riktigt alltså... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:51:29 följande:
     Hon skickade en fittbild till min gubbe.. 

Okej ifall hon håller på över datorn över mail och skit.. då bryr jag mig inte, ärligt

Men till mobilen .. vid midnatt.. DÅ BRYR JAG MIG! Speciellt när hon vet att jag ligger bredvid och förmodligen sover.. Då är det ganska smaklöst.

Sedan har jag och gubben en öppen relation (Inte öppen som att vi knullar allt och alla) Men vi är flörtiga, och öppen kommunikation så jag visste om redan innan jag och gubben blev ett par att hon höll på sådär och han hade "hållt på" innan också.. min gubbe har en historia och det är accepterat..

även hon och jag har pratat och hon är snäll men är lite småblåst utav min uppfattning, och dom får skicka söta mail och slibbiga porrnoveller till varandra det är fine, jag vet att min gubbe går loss på mig sedan..

Det var just bara situationen som uppkom som jag blev sur på.. och det att hon är vacker.

:( (hon har dock inte lika fin röv som jag!)
    Då kan du känna dig helt lugn, min underbara Kakaa, arslet är det absolut viktigaste attribut på en kvinna, och din röv är ju i världsklass. Så slappna av. Du har inget att frukta.
  • Anton Chigurh

På inrådan av MARIA var jag och köpte 2 par kalsonger idag, Björn Borg, 200 spänn paret. Hoppas dom är värda det, MARIA !!!

Och det efter att ha hämtat bilen från en service som gick på 7 600 Svenska Riksdalar. Jaa, jag är gnällig idag. Av en orsak.

Är inte fillingarna gudomliga att kränga på sig, så kommer du, Maria, att få en räkning på nämnda fillingar. 400 kronor plus ränta.

Du har inte rått mig personligen, men du har tänkt det. Det räcker..... 

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-16 18:52:34 följande:
    Har du provat ???

På riktigt alltså... 
    Nope