• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:35:54 följande:
    God morgon Anton.
    Hur ska jag veta att de är till belåtenhet?
    Föreslår att du skickar en bild med de vita på dig och en med BB. Du vet var min inbox bor.
    Nu är du ute efter lite trevligt runkmaterial, Agri, men om du får se en bild på mig i mina sladdriga lumparkalsonger kommer du sätta mig på ignorelistan för resten av min livstid. Jag vet inte om jag vill det....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:12:02 följande:
    Jag sjunger så uselt att när jag använder Sound Hound får jag upp "only one person at the time please"

Haha. Du skall nog inte använda dina orala förmågor för sång .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså det fanns ett inlägg om champagnelunch som jag ville citera och skriva "Hallå jag vill också göra champagnelunch!" till.

Men jag hittar det inte. Såg jag i syne? 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-17 11:28:20 följande:
    Det var mitt. Ska du med NG?
    Ja fast förra lördagen passar mig bättre, då var jag i Sthlm. Nu är jag typ 2 timmar bort. Men du har väl bil Agri?

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-17 11:29:06 följande:
    Haha. Fast du såg det någon annanstans.
    Hahahaaaa oj, gjorde jag?
    Det fanns alltså en orsak till att jag inte hittade det här, förlåt Skäms

Jag fick för mig att du skulle trösta dig för att du hade taskig sångröst, men nu börjar saker falla på plats. 
  • Agridulce

Du får väl ta det när du är uppe i stan. Det vore så trevligt så.

Och min sångröst har jag givit upp för länge sen.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-17 11:33:27 följande:
    Du får väl ta det när du är uppe i stan. Det vore så trevligt så.

Och min sångröst har jag givit upp för länge sen.
    Champagne kanske hjälper...