• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-11-16 21:22:35 följande:
    Vita enkla, Agri !!! Du menar på fullt allvar att jag skall kränga på mig ett par vita fillingar. Vita enkla fillingar. 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ja Anton. Det får det manliga organet att spela solo jämfört med ett par mönstrade där kuken försvinner bland blommor, smileysar och annat mög.
    Naughty by nature
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-16 19:59:18 följande:
    Och snygga naglar:

Jag blev också väldigt imponerad av Kakaas rumpa. Jag inser även att vissa av tjejerna i tråden blev aningen avundsjuka.

Va? mitt arsle? :O  sånt där om mitt arsle får ni ta när jag är online, jag höll ju på att missa det?! :O
  • Ermenegildo

Det är viktigt att ha kalsonger när man flyger.

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-16 23:10:13 följande:

Ja Anton. Det får det manliga organet att spela solo jämfört med ett par mönstrade där kuken försvinner bland blommor, smileysar och annat mög.
    Min underbara Agri,Hjärta jag använder mina BJÖRN BORG för att bla dölja min banan, är det dags för soloframträdande åker kolsonghelvetet av fortare än kvikt.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-16 18:57:33 följande:
    Då kan du känna dig helt lugn, min underbara Kakaa, arslet är det absolut viktigaste attribut på en kvinna, och din röv är ju i världsklass. Så slappna av. Du har inget att frukta.
    Tack kompis! 

Hjärta 
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-16 23:14:32 följande:
    Det är viktigt att ha kalsonger när man flyger.
    Du tänker Bungy-jump här, eller ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2012-11-16 23:16:32 följande:
    Du tänker Bungy-jump här, eller ???
    Flygkapare pacificerar resenärerna genom att dra ner brallorna på anklarna. Tänk att sitta i ett kapat plan i flera timmar med Petter-NIklas öppen för handelsresande Andersson i sätet bredvid. Det är faktiskt min värsta flygrädsla.
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-16 23:20:56 följande:
    Flygkapare pacificerar resenärerna genom att dra ner brallorna på anklarna. Tänk att sitta i ett kapat plan i flera timmar med Petter-NIklas öppen för handelsresande Andersson i sätet bredvid. Det är faktiskt min värsta flygrädsla.

Uuuuuuh! Påminn mig att vi aldrig ska flyga ihop.
    Naughty by nature
  • Ermenegildo
    Agridulce skrev 2012-11-16 23:31:59 följande:

Uuuuuuh! Påminn mig att vi aldrig ska flyga ihop.
    Jo, fast nu har jag ju kalsonger. När jag flyger.