Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Korsriddaren skrev 2011-09-02 17:51:25 följande:
    Kom! Kyss

" target="_blank">

Kul dans. Man bränner massor av kalorier.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Åh lala. Där ser man. Vilken tajmning.

• I Blackrose I
    Korsriddaren skrev 2011-09-02 18:11:32 följande:
    Skojar du, det är sjukt jobbigt. Glad
    Prova den här så får du se.

">

• I Blackrose I

Jag ignorerar inte er tjejer. Jag vet bara inte vad jag ska säga. Jag skickar mer än gärna en kasse med godis och annat gott hem till dig om du vill Mrs. På allvar. Ska ändå åt ditt håll imorgon. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 18:24:07 följande:
    Ja gööööör det!!!
    På riktigt!!! 
    Jag menar det verkligen Mrs. Ge ditt nummer till Maria om du vill så kan jag ringa dig imorgon när jag är i Farsta. Puss.
    måste logga ut. Ses på söndagkväll eller måndagsmorgon.
    Tveka inte att ge ditt nummer till Maria. Jag lovar. Jag är inte farlig. Kyss
  • I Blackrose I

Gokväll guys. Solig

Har haft en helt underbar helg. Hoppas ni har haft det bra också. Idag var vi och seglade. Verkligen perfekt väder för segling.

Hur är det med er?

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-04 19:33:30 följande:
    Hej! Solig

Det är bara bra med mig. Segling lät härligt! 
    Men hej där. Mår du bättre? Har förkylningen gett med sig?

Ja, en av mina vänner köpte en båt för nån månad sen och vi har länge funderat på att åka iväg tillsammans men av olika anledningar så har det inte gått. Idag så blev det äntligen av och det var härligt. Verkligen. Vi startade från Värmdö och seglade runt skärgårdsöarna. Sverige är verkligen helt fantastikt vackert på sommaren.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-04 19:55:39 följande:
    Förkylningen är i princip borta.

Du får passa på att njuta av årstidsväxlingarna, det blir väl inte så mycket med det sen?  
    Vad skönt. {#emotions_dlg.flower}

Nej, det blir att åka långt bort om jag vill tortera mig själv med kylan sen när vi flyttar vilket jag inte kommer klaga över ALLS.

Ska bara äta nåt sen kommer jag tillbax.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 20:12:14 följande:
    Låter underbart Rose
    Ja, det var det verkligen och inte bara seglingen.
    Jag verkligen älskar maken. Solig
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 20:50:27 följande:
    Men alltså jag måste skärpa mig.
    Kan vi inte diskutera något djupt och allvarligt? (Jag ser en öppning här för snuskerier från Aynrands sida...) 
    Vad vill du diskutera? Jag är sjukt sugen att föra en religion-diskussion men det är väl ingen av er som är intresserad av?
Svar på tråden Trash-tråden